Moonsunships

Hey fellow readers, i just came out to my mom and i cried...she accepted me!! I’m so happy and i want to cry again, I’ve always been a closeted lesbian and i have been holding back for so long, it was until today that i came out and i can honestly say that i felt so relieved when my mother accepted me  for who i am. I also know that this is my first step to becoming more open and proud of who i am. Thanks for reading this and have a good day! :)

Moonyuls_Mexican

@Moonsunships congratulations!!! glad your mother is a cool mom lmao, as a fellow lesbiana i can feel the happy energy!
Reply

Real_Radish

@Moonsunships that's great
Reply

Moonsunships

Thank you so much guys for all your support, I’m honestly so grateful for all these comments, love you guys ❤️
Reply

Moonsunships

Hey fellow readers, i just came out to my mom and i cried...she accepted me!! I’m so happy and i want to cry again, I’ve always been a closeted lesbian and i have been holding back for so long, it was until today that i came out and i can honestly say that i felt so relieved when my mother accepted me  for who i am. I also know that this is my first step to becoming more open and proud of who i am. Thanks for reading this and have a good day! :)

Moonyuls_Mexican

@Moonsunships congratulations!!! glad your mother is a cool mom lmao, as a fellow lesbiana i can feel the happy energy!
Reply

Real_Radish

@Moonsunships that's great
Reply

Moonsunships

Thank you so much guys for all your support, I’m honestly so grateful for all these comments, love you guys ❤️
Reply

Moonsunships

Hello fellow moomoo’s and readers, just wanted to say that i have decided to unpublished one of my Moonsun books called ‘The Pair’. If any of you are still waiting for the update, i would like to sincerely apologise. 
          
          Now, the reason of me publishing it was because i felt that this story was too messy, and I am thinking of changing how the story goes as well. I am aware there is alot of Jenlisa, when this is clearly supposed to be a Moonsun book, which is why i also wanted to rewrite this book. 
          
          When i am finally finished with this book that i am going to take my time to write, i will post the whole chapters with it edited so that you moomoo’s out there can enjoy a story that does not need to wait for updates! 
          
          Now, thank you again for reading that whole chunk of words that i have just said. Just wanna say take care, stay safe and have a good day ahead :), ily guys ❤️
          
          

Moonsunships

Thanks guys, really ❤️
Reply

moonsun_wheesa

@Moonsunships no we understand!
Reply

CaptainPengui_

@ Moonsunships  indeed :))
Reply

Moonsunships

Sorry guys, i am well aware that i have been dragging my updates...i just want to say that my motivation hasn’t been the best these few weeks, but don’t worry, I’ll update but just not as often. Also cause my school just started 2 weeks ago and right now, i have alot of assignments to be due by next week so that was the reason why I couldn’t update tdy, but I’ll try to when i can since i have some ideas i wiuld like for you guys to read. Once again, thanks for reading and thanks for supporting me, ily guys ❤️

Moonsunships

Thanks (:
Reply

brunwhee

it’s alright take your time 
Reply

Moonsunships

IM SO SORRY GUYSS, i will need to drag my updates  I’ve been so busy lately that i even have time to update D; pls forgive meh 

Moonsunships

Okk so i was wondering..if you guys actually prefer my old writings or my now ones I’m just asking and i know its really random..but i was actually thinking about it yesterday before sleeping lol, so i just wanted to know about what ur views are abt my writings ;) n pleaseee be honest i rlly wan the truth 

Moonsunships

@XhoiArizaj xD thx tooo haha thx for the compliments as wel ((: n i will continue writing cus ily guys xD 
Reply

Moonsunships

@byulkongyongkong tats gd to hear tat km one of ur fave writers i feel so pleased xD but honestly I’ll read any story from u guys if h recommend ((:
Reply

XhoiArizaj

@Moonsunships to be honest you're one of my fav writers so I can't just choose one,I love both of them so keep the good work
Reply