CrownClown14

I posted the seventh chapter to my story up, i hope you like it
          	I love you guys by the way~<3  >w<
          	Yours,
          	Allen Walker

shadowexorsist

D.Gray-Man is my fave also! XD But Kanda is my favorite character tho. :)

CrownClown14

@shadowexorsist Sure I'll get started as soon as you tell me what she looks like ^^
            And I think a You X Allen would be awesome >///<  Thanks so much!
Reply

shadowexorsist

@shadowexorsist yay! Can i have a wheelchair bound Shadow x Kanda? I can pm you the details on What Shadow looks like.
            And do u want yours to be reader x Allen or you x Allen? 
Reply

CrownClown14

@shadowexorsist Really? Oh well....hmm....Him getting super jealous and protective/loving? >///<
            Do you have a request for me as well? I'd be like a Thanksgiving present from me to you ^^
Reply

CrownClown14

I posted the seventh chapter to my story up, i hope you like it
          I love you guys by the way~<3  >w<
          Yours,
          Allen Walker

CrownClown14

Finished my fifth chapter...after a whole month of procrastinating and mid-terms.
          And yesterday was the start of spirit week for my high school and it was jersey day, anyway today is "dress up day"....and you know what? I though imeadiately yay i get to dress up today. So i donned my short white wig and did my makeup and put a marking on the right side of my face (Lavi when being under dream's control). Anyway it turned out dress up day = FORMAL DAY!!!! >/////< so embarassed!
          Yours,
          ~Allen Walker

CrownClown14

So I have finished my fourth chapter on my new story, I hope at least some of you (my followers) read it...I'm gonna try really hard to actually keep up writing on this, you can help me by reading and giving comments (me likey comments muhahaha! O^O) or..something I dunno. Give me inspiration!!! <3
          Yours,
          ~Allen Walker

CrownClown14

Heads up, I may not update a lot and for that I'm sorry. I've already started on the second chapter of Dark Angel, hopefully I'll finish it soon! :D