CloeTheTealSnake

this message may be offensive
Ok so I got the new Wattpad update and my only complaint is that the bottom bar was rearranged and I keep clicking the wrong thing for where I wanna go. I get that people dont like the new profile spot but idc since I'm not on it often but I also didnt need to search more easily since I still hate the search system ngl. I will continue to search for shit I want through tags of books I like. 
          	
          	That's all I had to say. -Ghost

LoV_Mom

@CloeTheTealSnake  I've been doing that all day! I just can't get used to it.
Reply

CloeTheTealSnake

@CelestialKitten55 dont bits really not all that bad. Definately not colour change one bad either. Plus when you first open the app with the update it gives you a panel explaining what they did with the layout. 
Reply

snipercat7356

I really like your "You Have A Brother?" book and I was wondering if you where going to update?

CloeTheTealSnake

@snipercat7356 thanks for understanding :)
            It means alot
Reply

snipercat7356

Thx, I understand
Reply

CloeTheTealSnake

@snipercat7356 I will at some point. I'm having some issues with wattpad lately so it might be a bit. I'm glad you like the story so much though!
Reply

LeonInTheLead

Hey! I really love your work and I was wondering if you're still active here in Wattpad...
          I hope you're doing great!

CloeTheTealSnake

@LeonInTheLead I'm glad you like my stuff so much. I'm not on Wattapd as much as I used to be due to some bad issues I have with the app. I might be moving to ff.net soon and am copying my books to somewhere more secure first. I'll make a announcement on here when I have everything ready. Sorry that this random break happened and thanks so much for the support :)
Reply

-heartofsilver

okay i swear i’ve been trying to make covers for your books that don’t have any, but they just keep on flopping. can you tell me what you want on them so i can make better ones?

-heartofsilver

@CloeTheTealSnake ooh okay just talk to me anytime you’re free
Reply

CloeTheTealSnake

@-heartofsilver that qoorka but itll have to be after this weekend for me. I have some work and school stuff first
Reply

-heartofsilver

@CloeTheTealSnake oof sorry i don’t have that. how about just wattpad dms?
Reply

CloeTheTealSnake

this message may be offensive
Ok so I got the new Wattpad update and my only complaint is that the bottom bar was rearranged and I keep clicking the wrong thing for where I wanna go. I get that people dont like the new profile spot but idc since I'm not on it often but I also didnt need to search more easily since I still hate the search system ngl. I will continue to search for shit I want through tags of books I like. 
          
          That's all I had to say. -Ghost

LoV_Mom

@CloeTheTealSnake  I've been doing that all day! I just can't get used to it.
Reply

CloeTheTealSnake

@CelestialKitten55 dont bits really not all that bad. Definately not colour change one bad either. Plus when you first open the app with the update it gives you a panel explaining what they did with the layout. 
Reply

CloeTheTealSnake

I promise to give y'all an update o. What's been happening and why I haven't updated soon but right now can someone please send me some fluff fics. Preferably Birdflash, Jaytim, Darry, Irondad/Spiderson, Solangelo or really anything feel good.

BlueCooookies

@CloeTheTealSnake this one’s on ao3 and sadly not quite done yet, but it’s sooo good it’s called Oxytocin by WouldItWere  It is kinda angsty tho... Draco’s a dumpsterfire
            
            https://archiveofourown.org/works/23636362/chapters/56728846
Reply

ihatepoetry

@CloeTheTealSnake Career Day: A Short Story by @BadassRobin
Reply

CloeTheTealSnake

Am I stuck listening to musical songs instead of studying? Yes yes I am and want to watch the shows rn.
          
          Anyone know where I can find recordings?

Johnathan_Mandrake

@CloeTheTealSnake  hm...  have you tried fmovies?  It's a good site for movies and shows...  though tbh, you might want to turn on your pop-up blocker as their security is not the best.
Reply

CloeTheTealSnake

@Johnathan_Mandrake specifically? Beetlejuice and Heathers rn
Reply