@_elyziian_ on insta

abrosexual/15/cancer/"artist"

I simp for minecraft youtubers-
  • Berlin, Germany
  • JoinedMarch 14, 2018



Last Message
20ACgirl 20ACgirl Sep 22, 2020 06:32AM
Ayyyyy, I'm back, kinda, if y'all want I can post some of the drawings I made over all this time lol.
View all Conversations

Story by AwwwFu-
Uncreative art book by 20ACgirl
Uncreative art book
oh looky here an art book. Yeah, I know I don't really draw that much but I just wanna share to you all my cr...
ranking #290 in crappy See all rankings