-styles-x

i’m currently (very slowly) writing a teenfiction… meaning no harry in it and idk if you people would actually consider reading it 
          	
          	i tried putting harry as the main male character but it felt so wrong and out of place kinda
          	
          	i’m still going to write the book (its been in the works since 2017 but i never continued writing) 
          	
          	idk when the first chapter will come out since life is very stressful right now but i will most definitely keep you updated 
          	
          	love u guys 
          	
          	ps: i’m also working on a book with harry as the main male character again so don’t be disappointed hahah

xxStylesxx-

@-styles-x See we like your writing in your books, Not the fact that harry is in it, If also harry isn't there it is never a problem. In fact I love your writing cause the way you explain things and every conversation is clear and all, Many people just don't make it clear but write the book with harry in main character, But that doesn't matter until you don't know what you are reading. Anyways, I am so excited for this book cause this will be your first book without Harry in it.
          	  All the love and wishes!!!!
Reply

lnes_Stylinson

@-styles-x  We won't be disappointed, as long as we have stories it's already good, can't wait to read your story, and you know it's your choice to put Harry on or not, so if you'd rather not don't talk, it's okay, since you said you were already making a fuss with him, in short big kisses, and take good care of yourself !!
Reply

-styles-x

i’m currently (very slowly) writing a teenfiction… meaning no harry in it and idk if you people would actually consider reading it 
          
          i tried putting harry as the main male character but it felt so wrong and out of place kinda
          
          i’m still going to write the book (its been in the works since 2017 but i never continued writing) 
          
          idk when the first chapter will come out since life is very stressful right now but i will most definitely keep you updated 
          
          love u guys 
          
          ps: i’m also working on a book with harry as the main male character again so don’t be disappointed hahah

xxStylesxx-

@-styles-x See we like your writing in your books, Not the fact that harry is in it, If also harry isn't there it is never a problem. In fact I love your writing cause the way you explain things and every conversation is clear and all, Many people just don't make it clear but write the book with harry in main character, But that doesn't matter until you don't know what you are reading. Anyways, I am so excited for this book cause this will be your first book without Harry in it.
            All the love and wishes!!!!
Reply

lnes_Stylinson

@-styles-x  We won't be disappointed, as long as we have stories it's already good, can't wait to read your story, and you know it's your choice to put Harry on or not, so if you'd rather not don't talk, it's okay, since you said you were already making a fuss with him, in short big kisses, and take good care of yourself !!
Reply

-styles-x

there’s NO WAY ‘on tour with one direction’ just reached 1 MILLION reads… yall are insane that book is soooo bad  i’m speechless 

CherBebe

Congrats ❤️❤️❤️❤️❤️ <333
Reply

lnes_Stylinson

@-styles-x Haha, this is normal. you write so well especially that it is on the 1D !! I adore you personally
Reply

newimaginations_18

Hi!! i just finished your book Undercover Boss and it was totally amazing literally telling its not like those books who picture harry like a bad person so much its just shows the real him it was a great pleasure reading the book

-styles-x

‘Undercover Boss’
          IS OFFICIALLY DONE! 
          
          Bonus Chapter & Epilogue are up now. Enjoy!

D_Prishawini

@-styles-x I am crying but I am happy, I am going to finish this soon and I am definitely going to re read it. Once again your stories and ideas are soooo awesome, I fell in love with undercover boss and Miss CEO many more. I love your writing. I am your fan forever.
Reply

-styles-x

the final chapter of ‘Undercover Boss’ is OUT NOW!! however, there will be a bonus chapter AND an epilogue NEXT WEEKEND!!! so don’t stop reading just yet 
          
          for everyone who added the book to their library and waited for me to finish it first…you can start reading now hahah
          
          for everyone who has been waiting patiently every weekend for me to update…thank you 
          
          i’ll be back soon with more 

-styles-x

hey everyone i’m back with A NEW BOOK!!!!!!
          
          it’s been a whiiiile  
          
          it’s called ‘Undercover Boss’ and it would mean a lot if you would check out the first chapter i’ve just posted :)
          
          can’t wait to see the feedback and i really hope you will enjoy the book lmk 
          
          ALL THE LOVE xx

xemmalouisexx

@-styles-x you should do a book were you're dating Harry and you see the behind the scenes and go onto all their music videos and watch them record each one from day 1 until their break. That would be a nice story!
Reply

-styles-x

HAPPY 10 YEARS OF ONE DIRECTION EVERYONEEEEEEEE!!!!!!! 
          
          They really changed all of our lives and I couldn’t be more grateful. I’ve been clowning on Twitter for a couple hours now hope yall are doing the same hahahah
          
          ENJOY THIS DAY AND LETS HOPE WE GOT ALL THE CONTENT WE DESERVE!
          
          love u and tpwk xx

glowygolden

@-styles-x 
            same I'm impatiently waiting for harry's tweet now  
Reply

adagda_real

@ -styles-x yeah I've been clowning hard too! I'm so excited!!!!!!!! 
Reply