Kau Tertulis Untukku
By miss_ever_blue
1.1M
29.5K
215
  • Romance
  • emotional
  • gila-gila
  • lawak
  • romance
  • sedih
  • selamba
  • sempoi
  • sweet

Description

"bonda nak dalam masa tiga bulan ni kris bawa kan bonda calon menantu. kalau tak, jangan tanya kenapa kalau bonda jodohkan kris dengan nordin!" -Kristal nadia. Diberi kata dua yang kedua-duanya payah untuk ditunaikan. "mama nak dalam masa dua bulan ni ash bawa calon isteri. kalau tak mama jodohkan ash dengan anak kawan mama. ramai dah yang tanya pasal ash" -amar asyraf. kawan kepada kristal yang menerima nasib yang sama. kedua dua mereka ialah sahabat yang buat kerja gila apabila mengambil keputusan untuk berkahwin atas dasar nak larikan diri. Apa nak jadi biarkan terjadi.. Redah je lah.. Selagi tak redah selagi tu kita takkan tahu hasilnya. Tapi, takdir Tuhan kita tak tahu.. Mungkin dia yang tertulis untuk kita..

Bab 1

Continue Reading on Wattpad
Kau Tertu...
by miss_ever_blue
1.1M
29.5K
215
Wattpad