Malika The Survivor
By clumsyglass
95
0
0
  • Romance
  • abang
  • badboy
  • badgirl
  • baik
  • bakal
  • best
  • cerita
  • cinta
  • derita
  • hadrian
  • handsome
  • ipar
  • jahat
  • kakak
  • love
  • lovehate
  • luka
  • malika
  • mardiana
  • relationship
  • rindu
  • romance
  • romantic
  • story

Description

IN BAHASA Hati kakak dia kena jaga. Kakak kena selalu bahagia. Itu prinsip dia. Kakak la ibu ayah untuk Malika. Kebahagiaan kakak, kebahagiaan Malika juga. Tapi, bukan mudah. "Kau cakap aku jual dadah?" "Ya kenapa! Ada masalah ke?" "Aku tak jual dadah sebab tak suka. Tapi dada kau aku suka." "What the fuck!" Mulutnya ditekup. Malika menggigit tangan yang menekup mulutnya. "Mulut ni kerja nak mencarut je kan!" "Mulut saya kan bukan mulut awak." - "Kakak... Malika tak salah kakak." Tahla dia macam random je. I macam nak tulis cerita cause I nak baca cerita macam ni tapi tak jumpa lagi. Jadi, I pun tulis. Korang boleh predicts kan cerita dia macam mana? Alah cerita melayu ~~~~ clicheeeeee

BAB 1

Continue Reading on Wattpad
Malika Th...
by clumsyglass
95
0
0
Wattpad