BABY GIRL MR ICEBER...
By CtNorLiana
167.6K
17.4K
3.0K
  • Short Story
  • babygirl
  • edisiraya
  • mriceberg
  • romance

Description

[Cover by :: @SignorinaRoselle] 🌼 BGMI EDISI RAYA ❤️ Random part : "Hmm, hubby..." "What?" "Puasa dah dekat. Lagi tiga hari je." Arya memulakan bicaranya. "Then?" Sepatah Rayyan menyoal. "Hmm, boleh tak kalau tahun ni kita puasa dekat kampung saya? Boleh tak?" "Kampung?" Arya angguk kepala seperti burung belatuk. "Tak nak. Aku tak suka kampung. Rimas. Banyak nyamuk. Susah." Selamba Rayyan menjawab. "Hubby, please..." "Tak dengar tak dengar." "Jangan cakap dengan saya lepas ni! Saya merajuk!" **** "Memang nak mogok dengan aku sampai lepas raya ke?" Arya tidak menjawab. Mencerlung matanya memandang wajah si suami. Bibirnya diketap geram. "Say something," arah Rayyan. Bibir Arya dicuit. Arya laju memalingkan wajahnya. No, no, no! Dia takkan bercakap dengan Rayyan walaupun sepatah! "Okaylah kalau macam tu. Aku baru cadang nak ajak balik kampung kau. Tapi... It's okay. Kita puasa sini jelah." Sejurus berkata sebegitu, Rayyan memusingkan tubuh. Langkah diatur ke arah peti sejuk. "Hubby!" Panggilan daripada Arya tidak dihiraukan. Baru saja dia mahu membuka pintu peti sejuk, tangannya ditarik kasar. "Betul ke balik kampung saya?" soal Arya lalu memusingkan tubuh Rayyan untuk menghadapnya. "Tak ada. Tipu je." **** "Hubby, kami nak pergi sana. Nak cari ayam golek. Boleh?" "Aku tunggu kat kereta." Tidak menunggu lama, Rayyan terus berlalu meninggalkan adik dan isterinya di celah-celah orang ramai di bazar itu. Ketika dia tiba di tepi keretanya, tiba-tiba saja tubuhnya dilanggar seseorang. Rayyan pantas menoleh ke belakang. "Kau?" "Rayyan?" **** "Auntie, siapa nama baby?" "Aidan." "Ooo... Encemlah. Elsa suka! Besar nanti kan, Elsa nak kahwin dengan Edan. Boleh?" Arya terus berpandangan dengan Nasya sebaik mendengar kata-kata Elsa. Keduanya tayang riak terkejut. Tak salah dengar ke? "Elsa sayang Edan."

BAB 1

Continue Reading on Wattpad
BABY GIRL...
by CtNorLiana
167.6K
17.4K
3.0K
Wattpad