Duda Untuk Hanis
By naddynatasha
3.4K
245
44
  • Romance
  • best
  • cinta
  • comedy
  • miss
  • rindu
  • romance
  • wttys2020

Description

5- DUDA UNTUK HANIS💋 Buat pertama kalinya gadis jelita bernama Hanis ini berhijrah ke ibu kota. Panggilan dari sebuah syarikat terkemuka membuatkan gadis ini terlampau teruja. Pertemuan Hanis dengan Mateen bukannya pertemuaan yang indah . Sikap baran dan beku Mateen tidak pernah berubah . Baginya , hidupnya ini sekarang hanya untuk syarikat yang megah dibina itu. Namun , siapa sangka . Sikap baran dan beku Mateen akan runtuh kerana gadis cilik Marsha . Gadis cilik ini adalahnya nyawanya . Marsha segalanya baginya . Jika Marsha hilang hidupnya juga hilang sama seperti sewaktu ketika Nandra pergi. "kau jangan buat aku hilang sabar!"-Mateen. "ehh, apa encik ingat encik jerr ada sabar, encik sebagai boss kena didik saya , bukan buli saya . Apa encik ingat saya ni bini encik ke nak suruh saya buat macam macam"-Hanis ketika Mateen mula menerima takdir . jiwanya berbolak balik . "aku sokong kau Mateen . aku dah anggap kau macam adik beradik aku"-Faiq " sedaq diri hang Hanis . Hang tu budak kampung , aku tak suka hang rapat dengan dia. Lainlah kalau hang kikis duit dia bagi kat aku ni!"-Mak Lang

1

Continue Reading on Wattpad
Duda Untu...
by naddynatasha
3.4K
245
44
Wattpad