MAFIA GAME
By kenhendri
9.6K
2.1K
469
  • Mystery / Thriller
  • deathgame
  • drama
  • joker
  • kenhendri
  • mafia
  • mafiagame
  • misteri
  • mystery
  • survivalgame
  • thriller

Description

Tanpa sedar, mereka telah memilih untuk bertarung nyawa dalam permainan maut MAFIA GAME demi memenangi wang kemenangan bernilai 10 juta USD. Setiap pemain diberikan peranan masing-masing: Penduduk, Doktor, Polis dan Mafia. Namun, sudah pasti ada yang tidak berpuas hati, menyesal dan ketakutan kerana ianya melibatkan nyawa. "Kita diculik dan dibawa ke sini? Bangunan yang berkunci dan dikelilingi oleh hutan tebal pula. Sudah tidak ada cara lain lagi untuk keluar selain menyelesaikan semua misi." - Yuri. "Penipu! Aku ialah Detektif! Kau mesti Mafia kan?" - Irene. "Bingo! Nampaknya, tikus sudah masuk perangkap." - Mikhail. "Villager atau Non-Villager, aku dah tak kisah. Yang penting, aku akan menang dengan mudah!" - Lutfi "Aku ada jumpa satu mayat di dewan makan dan aku tahu siapa orang terakhir bersama dengan si mati." - Xin. "Aku dah tak sanggup! Aku tak sanggup lagi! Sesiapa! Mafia, bunuh jelah aku!" - Fiqa. "Korang bertengkarlah sampai ke pagi! Aku sudah tahu, salah seorang daripada kalian ialah Mafia!" - Ivan. "Kan bagus kalau korang semua mati. Sudah sah yang aku akan menang." - Eden. "Aku nak menang! Aku nak keluar dari tempat ni dan menang duit tu!" - Harisya.

MAFIA GAME'S RULES

Continue Reading on Wattpad
MAFIA GAME
by kenhendri
9.6K
2.1K
469
Wattpad