Projek Bantah Kahwin
By Mina94
788.8K
29.7K
1.4K
  • Romance
  • arrangedmarriage
  • bruneian
  • comedy
  • humour
  • mina94
  • novel
  • romance
  • schoollife

Description

10 tahun lalu, waktu mama Umi aku tanya pasal kahwin. "Kahwin? Nak~," Sekarang, "Kahwin? Mak dah makan ubat ke belum ni?," Aku, Lisa bersepakat dengan lelaki pilihan mama aku si Daniel tu, untuk tidak menjayakan rancangan mama kitaorang. Aku tak nak kahwin pasal tak ada cinta dan kerana usia aku yang baru 16 tahun ni. Come on lah, siapa nak kahwin macam ni zaman sekarang ni? Tapi sebab Daniel tak nak kahwin tu, aku tak tahu lah kenapa. Mungkin pasal dia dah ada teman wanita dia sendiri. Tak tahu. Yelah, dia kan kacak, tinggi tak kan lah tak ada. Mustahil. Melainkan dia tu 'Lain' So semoga berjaya buat kami.

Bab 1

Continue Reading on Wattpad
Projek Ba...
by Mina94
788.8K
29.7K
1.4K
Wattpad