Encik Suami Sweet
By ieyraaqish
1.3M
35.2K
559
  • Romance
  • adikberadiktiri
  • aimanrayyan
  • cinta
  • enciksuamisweet
  • erniardiana
  • gaduh
  • kahwin
  • pedas
  • romance
  • suka

Description

Mama nak kahwin lain?! Oh no! No! No! No! Tak boleh! Tapi, keputusan dah dibuat dan aku terpaksa bersetuju. Dan... Bakal abang tiri aku tu ialah orang yang paling aku tak sangka langsung! Seriously dia ke?! Tidak!!! Setahun kemudian, mama aku pergi meninggalkan aku. Jadi sebatang karalah aku. Nasib baik jugak ayah tiri aku masih melayan aku sebagai anak dia. Kalau tak, memang aku lari dari rumah pergi duduk balik rumah arwah mama dan abah. Tapi, lain pula yang jadi bila aku disuruh kahwin dengan mamat otak batu macam dia ni. Stres tahu tak?! "Eh! Kau ingat! Kau tu adik tiri je tau! Jangan nak panggil aku abanglah! Geli! You're not my step sister! You're outsider! "-Aiman Rayyan. "Eleh! Kalau bukan kerana mama dan ayah, saya tak teringinlah nak panggil abang ni, abang! Nak tergeliat lidah! Urat sendi ni pun rasa macam nak reput panggil awak ni abang!" -Erni Ardiana. Selepas berkahwin, sir pedas berubah 360 darjah dari pedas jadi sweet. Ini membuatkan Erni meremang bulu roma akibat daripada ayat sweet yang diucapkan oleh Aiman. Isy! Selama ni tak pernah pun nak cakap sweet, pickup line... Tapi ini apa sudah jadi? Dunia sudah terbalikkah?

Bab 1

Continue Reading on Wattpad
Encik Sua...
by ieyraaqish
1.3M
35.2K
559
Wattpad