Suami Stories

286 Stories

Pak Cik Ego Milik Miss Sweetalker (?) [✓] by xtheaura
#1
Pak Cik Ego Milik Miss Sweetalker...by ?
Pak Cik Ego Milik Sweetalker (Sweet Talker) - Si Pak Cik Ego. Bukan setakat ego saja yang tinggi melangit. Malah, sikap yang dingin mengalahkan ais batu. Tiada sesiapa y...
Completed
Mr. Husband! by mak_nenekk
#2
Mr. Husband!by sabbe
_________________ "Aku nak mintak tolong kau?" Aqil. "Apa dia?" Alisa. "Jadi isteri aku!" Aqil. "Gila! Siapa jek nak bersuamikan mamat...
HATE AT FIRST SIGHT by aurorakin
#3
HATE AT FIRST SIGHTby tut
Permulaan kisah hidup yang dulu derita membawa diri ke negara orang dengan matlamat ingin menenangkan fikiran yang penuh dengan masalah tetapi kembali dengan derita yang...
My Unexpected Soulmate ! [OG] by SNInsyirah
#4
My Unexpected Soulmate ! [OG]by 𝐧𝐫𝐢𝐧𝐬𝐲𝐫𝐚𝐡
Daisy Highschool. Baru hari pertama aku melangkahkan kaki ke sini , sudah ada yang menempah nama dalam blacklist. Syed Nazrin. Headprefect yang tak berperikemanusiaan...
Bidadari dengan Sayap Patah by KusumaCantik
#5
Bidadari dengan Sayap Patahby mahadewi
Aku, Moreno Alvaro Ardiansyah. Demi Kayla aku dipaksa menikah dengannya, dengan alasan bahwa cinta akan datang seiring waktu dalam kebersamaan. Dia ... sama sekali buka...
Suamiku Mr. 'Fierce' by yayaaaaa0
#6
Suamiku Mr. 'Fierce'by yayaers
Tengku Muhammad Megat Asyraf bin Tengku Khasim . Orangnya straight nak mampos , but handsome . Susah nak senyum , but once dah senyum beratur si gadis ii cantik . Entah...
Aireen Ayana [ H ] by hnnnss__
#7
Aireen Ayana [ H ]by ☕
Aireen Ayana seorang gadis yang sangat berani. Setakat nak berbalah dengan mafia. Apa dia kesah. Tapi...disebabkan adiknya dia berubah. Kehilangan adik tercinta membuatk...
K U D A S A I by Briankhrisna
#8
K U D A S A Iby Brian Khrisna
Kayaknya, lama kelamaan kalau kalau hidup begini terus umur gue bisa ngurangin 3 jam tiap harinya deh. Coba aja lo bayangin? Gimana rasanya dipaksa hidup satu atap sama...
Perempuan Simpanan by hakak_king
#9
Perempuan Simpananby Aryna
ANIS • IQBAL Berkahwin bukan atas dasar bercinta. Tapi kalau dah kerana tanggungjawab mestilah kena tunaikan. Kan? Sekarang benci lama-lama sayang juga kan? Bekas tunang...
Cahaya Marha || SHORT STORY by MiaNabella
#10
Cahaya Marha || SHORT STORYby B E L L E
[C O M P L E T E] - hadirnya cahaya darinya, telah mendatangkan kegembiraan - • • • Cahaya Marha, seorang perempuan yang lembut dan ceria. Tidak mempunyai ibu bapa sedar...
Completed
crush? by nnadnn
#11
crush?by nnadnn
taktahu la gaes . try je lah baca hahah
My Secret Husband by StoryTPL
#12
My Secret Husbandby HistoryMe
Menceritakan tentang pasangan muda yang menikah karena orang tua
Suamiku, Anak Dekan by lagitsyantiq
#13
Suamiku, Anak Dekanby kembaran pevita
MENIKAH DENGAN ANAK DEKAN? Biasanya ketika kalian membaca cerita-cerita di wattpad, kalian akan menemukan cerita dimana perempuan bertemu dengan sang lelaki, terikat kon...
Accident ; Kim Doyoung by Kyana_ssi
#14
Accident ; Kim Doyoungby k y a n a
"Biar gak jadi fitnah, gimana kalo kita nikahin aja mereka berdua?"
HUSBAND from He(LL)aven by Dian_Alestari
#15
HUSBAND from He(LL)avenby Dian Alestari
Nikah sama bule? Jadi istri orang? Tiba-tiba dipanggil mommy padahal aku belum punya anak? Apa kehidupan pernikahan memang seperti ini? . Hana, gadis asal Indonesia ya...
Disillusioned ◇ by valloria
#16
Disillusioned ◇by Victoria
[TAMAT] New York, 1995. Cornelia seharusnya bahagia. Ia memiliki semua hal yang konon diinginkan perempuan: suami biliuner, putri kecil yang cantik dan cerdas, rumah me...
Completed
+13 more
Merried with You  by thelastgita
#17
Merried with You by Gita
Iqbaal aciel genandra addison, pria yang kerap disapa Iqbaal itu merupakan ceo termuda di Asia. Bahkan diusianya yang terbilang sangat muda, ia di jodohkan dengan gadis...
DALAM BAYANGAN TENGKU by watashiwaizz
#18
DALAM BAYANGAN TENGKUby Mrs. Silent
"Even a shadow can be recognised by someone, why can't you noticed my existence?". Insyirah Wafa merupakan anak yatim yang kehilangan ibunya pada usia yang mud...
Please Don't Love Me (malay story) by CikPerindu
#19
Please Don't Love Me (malay story)by Cik_Perindu
PROLOG: Nurul Iman memasukkan kain bajunya ke dalam almari yang sudah usang. Hanya almari tua ini satu-satunya perabot yang berada di dalam biliknya ini. Bilik yang...
tua itu suami gelapku by wanie_kadir
#20
tua itu suami gelapkuby
kisah isteri muda yg kesepian.. mempunyai suami angkat dan suami angkat nya adalah jirannya sendiri