Maika Stories

Refine by tag:

57 Stories

Safe Place (Vocaloid AU) by Izzy-the-Bizzy
#1
Safe Place (Vocaloid AU)by Izzy-the-Bizzy
(Warning: This story contains abuse, depression, self-harm, suicidal thoughts and actions.) Sooo... I dunno if anyone's done this before but basically this is an AU tha...
+15 more
OliKase FanFic  by AnYu2316
#2
OliKase FanFic by Kurumi the Neko
Is it real? Am I really doing it? YES! I am finally doing it! I'm writing an OliKase book! So if you wanna know what happens you gotta read to find out cause I'm not put...
+19 more
Izzy's Stupid Incorrect Vocaloid Quotes Book by Izzy-the-Bizzy
#3
Izzy's Stupid Incorrect Vocaloid Q...by Izzy-the-Bizzy
I needed to meme.
+17 more
THE LONG WAY BACK [REPUBLISH] by misshiddenone
#4
THE LONG WAY BACK [REPUBLISH]by Marie_Calred
YOUR LOVE by Oliver Baguio You're the one that never lets me sleep Through my mind, down to my soul you touch my lips You're the one that I can't wait to see With you he...
+22 more
Cafe Love (Blend S x Male Reader) by KichiKae
#5
Cafe Love (Blend S x Male Reader)by Kaede Ichi
Don't know who the cover belongs to I just searched up blend s fan art it kinda worlds with the story but at the same time no. Your a Kitsune person hybrid for some reas...
+5 more
Dream With You (Yohioloid x Reader) by AnYu2316
#6
Dream With You (Yohioloid x Reader)by Kurumi the Neko
Just like Glass Wall, the story is inspired by the song Dream With You.... Yohioloid wakes up in another place more like a valley with plants and flowers. He sees a myst...
Completed
+11 more
Ask the vocaloids/a lot of random shit by petrathetitanslayer
#7
Ask the vocaloids/a lot of random...by Petra/Rin/Kanna
Ik im basic
+22 more
Blend-S Stories For Fun by LazieNation
#8
Blend-S Stories For Funby DatLaziiPerson
This is for fun if your looking for smut look elsewhere... But I do have some ships Also beware of bad English sometimes
+9 more
Philippine Adventures with Gumi by ZOLA_Project
#9
Philippine Adventures with Gumiby Yuu's Domain--YUU STFU
Yo, this is Wil, Gumi doesn't know this. But I'm telling the stories of what she did in high school aka when she was in the Phil lol. Also, Gumi isn't a Filipino, she ju...
+5 more
Four of a Kind (Friends) for the World Aikatsu! Cup by RyuusukeHibiki
#10
Four of a Kind (Friends) for the W...by revin hatol
This is what I was hoping that it would happen when four girls decided to participate in the upcoming event, while Love Me Tear (Karen and Mirai) are in Malaysia. The fo...
Completed
+18 more
Muted by NerdyYohioloid
#11
Mutedby Yohio—
The man known as "Master" is currently working on a project dealing with new VOCALOIDs. He decides to make prototypes and see how they respond with the others...
+13 more
Talk With Vocaloid by Kawaii_Neko345
#12
Talk With Vocaloidby ネコ (345 双子) 可愛い猫
Well, this story is just like news and I, Kawaii_Neko345, the hose of the news proudly present you.... Talk With Vocaloid!!!!!!!!
+20 more
The Distortionist X Maika (Or Reader) by MrTurtleTheSAVAge
#13
The Distortionist X Maika (Or Read...by ThatOneEdgyEmo
Yes I'm Making This My First Wattpad -_- Enjoy This -Story- Christopher (The Distortionist) Has Gone Through Too Much In His Life Being Abused , Bullied , And Even Wors...
+2 more
Yes, Sir ❖ Maika X Dino by ThatObsessedWriter
#14
Yes, Sir ❖ Maika X Dinoby オラ
Maika X Dino ❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖ "Welcome to Cafe Stile! I'm so glad you came!" "I will show you to your table." ❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖ Started: Satur...
+15 more
Foggy Waters // a vocaloid fanfiction by storybook_rift
#15
Foggy Waters // a vocaloid fanfict...by Creative
When 18 Vocaloids are given invitations to a private cruise, at first they suspect nothing of it. However, things quickly spiral downhill as they realize they are a part...
+22 more
𝒜𝒾𝓀𝒶𝓉𝓈𝓊 ℱ𝓇𝒾ℯ𝓃𝒹𝓈: 𝕄𝕚𝕣𝕒𝕔𝕝𝕖 𝔻𝕚𝕒𝕞𝕠𝕟𝕕𝕤 [ 𝕆ℕ-ℍ𝕆𝕃𝔻 ] by Leyrira
#16
𝒜𝒾𝓀𝒶𝓉𝓈𝓊 ℱ𝓇𝒾ℯ𝓃𝒹𝓈: 𝕄𝕚�...by Leyrira
💎After winning the Diamond Dresses in the Diamond Friends Cup and before going to highschool. They heard a rumor that the Diamond Dresses can shine even more brightly t...
+7 more
HitoMaika by shinichi2311
#17
HitoMaikaby Irene
Hitomi and Maika's love story
+1 more
Blend S Oneshots/Imagines by Ni-tress
#18
Blend S Oneshots/Imaginesby Sendpie
All male and female characters included! (As well as our loveable trap XD) for imagines, shipping and x reader requests.
+4 more
In the Spring Time by ItsLM4
#19
In the Spring Timeby ItsLM4
yo this is like a semi crack fic between oomf's persona and their Waifu Maika. Idek where I'm gonna go with this I'm just gonna write it as I go along but it's gonna be...
+3 more
Una vida sin ti. by luciaMichelle35
#20
Una vida sin ti.by Michelle
PRÓXIMAMENTE. Maika tiene miedo al compromiso. Ningún chico a entendido a Maika. Maika solo quiere ser comprendida. Eros quiere comprenderla.
+2 more