Budak Stories

Refine by tag:

27 Stories

Love you sweetheart by hdkakms
#2
Love you sweetheartby hdkakms
"apa ni ibu , sara tak nak , abang ngah pon tak kawen lagi , kenapa sara dah kena tunang !!!" "ibu tak kira , kalau sara sayang ibu , jangan malukan ibu...
Budak hoki baru nak up VS Budak nerd baru nak up! ♥ -Puteri Nur Izzaty by user08759571
#3
Budak hoki baru nak up VS Budak ne...by
Korang sokong mana? budak hoki atau budak nerd? kenapa korang sokong? Dan...Siapa kah yang lebih bagus ? jadi nerd atau jadi pemain hoki? jom kita tengok siapa yang mena...
you create your own by ariesgell
#5
you create your ownby naimfanis
The new me come, more comings Dear user It's okay if things isn't going your way yet . It's okay if your road looks a little blurry & your shoulders feel heavy . Everyt...
Luahan Hati Si BAKA by chaerindul
#6
Luahan Hati Si BAKAby chaerindul
baka tu apa? cari sendiri -,- aku bukan manusia translator macam pakcik google.. ingat sng aku nak cari p'kataan tu? kau pun knalah berusaha guna internet cari maksud tu.
Memory Lawak >♡< -Puteri Nur Izzaty by user08759571
#7
Memory Lawak >♡< -Puteri Nur Izzatyby
lawak yang di kumpul kumpul dalam hidupan harian.....
Bai Zi Young a.k.a Behind the Dark Mask by Raygiyan
#9
Bai Zi Young a.k.a Behind the Dark...by Honey Sweet
"Ayah, Ibu, dan kakakku meninggal. Kerajaanku hancur seketika di tangan manusia hitam. Aku harus mencari tahu kebenarannya, Shuo Lin.!" Tekad Bai Zi Young. Ke...
Suami Aku Budak Sekolah ! by _KpopFans
#11
Suami Aku Budak Sekolah !by MissKpop
Malas nak buat sipnosis nak tahu baca epilog dia sahaja yaa. #FF pertama saya harap boleh diterima.
Bukan GILA BESI by BINTIISHAK
#12
Bukan GILA BESIby BINTIISHAK
Aku dengan dunia sendiri, Mencari diri yang lama menyepi. Selalu aku tulis dalam diari. Kini aku ingin berkongsi. Aku Bersahaja tapi berkereta, Bukan riak atau bangga...
Cinta Untuk Abang Pengawas  by NanaNini761
#13
Cinta Untuk Abang Pengawas by juhannishamimie
Seorang budak perempuan terpaksa berkahwin pada usia yang sangat muda atas pilihan keluarga .. Mampukah die menerima jejaka yang dia tidak cintai itu ...????? . So...
Asrama by maercaestro
#14
Asramaby Abu Hudzaifah
Cerpen seram di asrama
Completed
Cerita Para Budak by KadekNaraW
#15
Cerita Para Budakby Kadek Nara. W
Dalam tulisan ini menceritakan bagaimana dunia yang akan terjadi pada massa depan. Semua dibalikkan oleh dunia ini. Dunia dan keadaan di dalamnya menjadi sangat kejam di...
Kisah Silam Seorang Perempuan Di Dalam Kegelapan by queenofsaddd_
#18
Kisah Silam Seorang Perempuan Di D...by queenofsad
Kisah seorang remaja perempuan bernama Mawar yang mula melangkah ke alam remaja dengan jiwa yang bergelora untuk mendapatkan kebebasan tapi suatu hari Mawa tersilap lang...