Select All
  • Isteri Teristimewa
    302K 20.5K 51

    Perpisahan tanpa diduga membuatkan gadis bernama Daneen hidup berseorangan. Dia tiada arah tuju. Di dalam hujan lebat, tanpa tidak sengaja dia menjadi tawanan seorang lelaki misteri. "Buka mata nampak ayah, macam mana Daneen tak peluk. Ayah kan ayah Daneen." "Kepala otak kau. Sejak bila aku jadi ayah kau. Aku kahwin p...

  • Mr Bibik
    13K 179 6

    "Saya Firas Iman daripada Cuci Bersih Service. Majikan saya hantar untuk bersihkan kondo cik." - Firas Iman "Aku nak perempuan tau, bukan lelaki. Tak bolehlah bayangkan lelaki jadi pembersih rumah, tahu tak? Biasa lelaki ni tukang sepah rumah aje." - Aulia Izzatunnisa Hampir mengamuk Aulia apabila Siti, kawan baiknya...

  • Sampai Bila
    622 21 1

    .

  • Denda Cinta
    22.8K 1.4K 11

    Misi menjejaki siapa ayah kandung, dia bertemu Aisha. Hati menjadi nanar melihat keperibadian gadis itu... Tingkah menjadi serba tak kena. Dia buat kerja gila sehingga mengheret gadis itu ke dalam dilema antara dia dan ibunya. Kahwin hanya untuk menyakiti hati ibunya. Siapa dia? Adakah Aisha sanggup menjadi pak turut...

  • Delisha Andara ✔
    2.5M 140K 61

    6th Romance by CikMardiah DELISHA ANDARA Binti Datuk Sri Ismadi. Gadis lincah berusia 25 tahun yang hidupnya dipenuhi dengan kemewahan. Dari hujung rambut sehingga lah ke hujung kaki, semuanya terletak elok barangan berjenama. Setakat barangan di Chow Kit, sebelah mata pun dia tak pandang. Eh, dia kan anak Datuk. Datu...

    Completed  
  • MARYAM | Best Seller
    41.1K 1.1K 28

    Blurb/ Sinopsis: Empat tahun Maryam belajar bangun dari runtuhan hati, tetapi hanya untuk runtuh semula setelah Karl muncul tanpa disangka. Karl itu kebodohan silamnya. Dan munculnya lelaki itu bukan dengan status kosong. Dia muncul dengan status sebagai kekasih orang. Maryam mesti kuatkan jiwa, tetapi sampai bila? K...

  • 9. SYARAT YANG KE-3 [Telah Terbit E-Book]
    112K 7K 25

    Link to purchase ebook: https://www.e-sentral.com/book/info/314476/syarat-yang-ke-3 "Ok, I boleh tolong you. Tapi dengan 3 syarat." "Spill..." "Syarat pertama, you kena bagi all of your social media username. And you have to accept my follow and friend request." "Lame and childish. But anyway, agreed. Second?" "Syarat...

  • Suami Aku Abang Duda❤ (Completed)
    521K 17.7K 79

    Mengisahkan tentang kehidupan Dayana yang telah dipertemukan dengan seorang anak kecil diberi nama Hakeem. Titik pertemuan yang tidak terduga itu menemukannya dengan Milhan, lelaki duda, yakni ayah kepada Hakeem. Jodoh...tiada sesiapa pun tahu! Begitu juga dengan Dayana yang menemukan jodohnya namun separuh dari dirin...

    Completed  
  • Tentang Rindu
    2.5K 215 2

    tentang jea tentang ian tentang keluarga jea tentang keluarga ian tentang cinta tentang rindu

  • PAWKY
    581K 23.4K 58

    Bergelar pelajar universiti memang memakan duit yang sangat banyak. Yuran satu hal, buku hal lain juga. Kalau nak disenaraikan memang panjanglah sebut harga yang harus dilaburkan untuk hidup sebagai mahasiswa. Itu tidak lari juga buat gadis bernama Hasha Irdina Qaisara. Lemah betul bila kena cari duit sendiri tanggung...

    Completed   Mature
  • Pendakwahjunior ✔️
    3.5K 339 50

    Beautiful cover by @azleyanaa_ Just quotes mengenai Islam dan sedikit gambar. Semuanya diambil dari grup dakwah saya iaitu pendakwahjunior. Siapa yang ingin masuk, dapatkan links dari saya..

    Completed  
  • THE WIFE (Complete)✔
    673K 12.7K 60

    Kahwin paksa itulah yang terjadi kepada seorang lelaki yang sempurna daripada segala-galanya,Cinta?..Tidak mungkinlah!, kerana dia menganggap cinta itu pelaburan yang tidak langsung menguntungkan..Perempuan?petik jari sahaja berebut-rebut mereka untuk mengambilnya barisan hadapan gara-gara mahu menjadi wanita terpilih...

    Completed   Mature
  • SUAMI PILIHAN IBU✔
    646K 19.9K 60

    Bakal suami ibu yang pilihkan? Masih adakah gadis-gadis yang setuju jika suami ibu sendiri yang carikan di dunia moden kini? Tapi tidak mustahil bagi Amni Najiha @ cikgu Gee, dia serahkan semua kepada ibunya. Disebabkan dia tidak pernah ada teman lelaki dan pengalaman bercinta menyebabkan dia setuju ibunya mencari c...

    Completed  
  • IF I NEVER LOVE YOU ✔
    1.2M 59K 57

    SYED ZARIF IZZHAN jatuh cinta pandang pertama kepada NUHA QISRINA, adik kembar NURA QISTINA. Dia sanggup merendahkan egonya untuk meminta bantuan daripada NURA QISTINA untuk menawan hati NUHA QISRINA. Tapi dia tidak tahu ada yang lebih mencintainya. Lebih dari dia mencintai NUHA QISRINA. NURA QISTINA hidup dengan bah...

    Completed  
  • Untuk Sekali lagi (✔️)
    1.1M 48.6K 51

    Dia sentiasa mengejar cinta lelaki itu. Baginya lelaki itu adalah anugerah cinta yang sangat berharga untuknya. Tapi sampai bila? Hati lelaki itu terlampau beku. Seribu kali dia cuba meraih..seribu kali cara lelaki itu menolaknya. " It was a lied when you told me that you love me." - Sufi Irdina Puas dia menolak. Tapi...

    Completed  
  • POPULARITY AWARD 2019! (CLOSE)
    4.8K 250 9

    Halluuu.... Penyertaan Popularity Award telah dibuka 💙 Nak tahu? Stay tune. Lagi senang, masukkan buku ni ke dalam library anda atau follow acc saya 😉

  • MENDUA
    345K 8.3K 42

    Dahulu, kau beriya-iya inginkan aku. Bak kata pepatah, lautan api pun sanggup kau redahi asalkan aku menjadi milikmu. Namun semua itu tiada ertinya sejak dia hadir dalam hidup kau. Mungkin silap aku juga, memberikannya peluang untuk dia singgah di hati kau..Tapi, sanggupkan kau, Mohammad Eidlan Fakrullah! Aku Nur Afi...

    Completed  
  • Married Mr. Nerdy! [✅COMPLETED]
    1.4M 80.9K 64

    @Married Mr. Nerdy @RomanticGenre @ChocoLyn @2019 @Ke-10 Bercinta dengan orang lain, berkahwin pula dengan orang lain?!! Itulah orang katakan takdir. Nama aku Azierah Farisha dan korang semua boleh panggil aku Rafa. Mahu tahu dengan siapa aku bercinta? Erm.. nama dia Syed Hanaqi Faliq bin Syed Hadi Hamdan. Dari nama...

    Completed  
  • Setia Bersamaku (Completed)
    527K 9.9K 46

    Tengku Afran adalah seorang lelaki yang hidup penuh kemewahan dan suka berfoya-foya. Perangainya itu sungguh merungsingkan Dato Aydan dan Datin Rapiah yang akhirnya tekad mahu menjodohkan anak mereka dengan seorang perempuan bernama Zulaika. Zulaika, orangnya tidak cantik dipandang. Kurus pun tidak. Seksi pun tidak. Y...

    Completed  
  • Liliput ✔
    1.1M 64.3K 58

    Senyuman itu, dia kenal sejak lahir. Tawa itu, dia dengar kecil. Tangisan itu, dia saksikan sehingga mereka dewasa. Lili dan Putra. Liliput di mata dua orang ibu. Musuh di mata sesama sendiri. Kekasih di sudut hari paling dalam. "Give me your hand save me, save me I need your love before I fall, fall" AMARAN : Typo ov...

    Completed  
  • Biarku pergi jauh
    1.6M 34.5K 66

    Kahwin kerana dijodohkan, bukan kerana kerelaan hati. Aku cuba menerima dirinya sebagai suami tetapi belum cukup setahun perkahwinan kami dia sudah menunjukkan belang. Aku ingatkan dia sudah berubah tetapi hampa. Sudah banyak kali dia meminta peluang. Aku masih boleh bersabar dengan sikapnya sehingga aku difitnah. Yan...

    Completed  
  • © Arfa Eshal
    620K 27.8K 71

    [Status: Complete ] Arfa Eshal telah menjadi doktor pribadi psiaktri kepada Hariz Nasri. Pertemuan yang mereka lalui mengungkap kisah Hariz disebalik kemurungannya. Hanya Arfa menjadi orang kepercayaannya. Sheikh Meor Amir pula datang tanpa di undang. Setiap pertemuan mereka terdetik tidak dek kesenangan buat Arfa. ...

  • Sungguh Aku Mencintaimu
    987K 24K 75

    Satu tragedi malam membuatkan Adrina dan Zahrif disatukan dalam keadaan yang tidak rela. "Aku tanya macam mana kau ada malam tu! Kau yang nak perangkap aku?! " - Ariz Zahrif " Tak ada masa aku nak perangkap kau! Mulut kau tu biar elok sikit eh! Dah lama tak minum peluntur?!" - Nur Adrina Zahra. Daripada benci mula be...

    Completed  
  • Hanya Dia !
    2.4M 61K 89

    Dua hati disatukan tanpa ikatan cinta. Bukan paksaan keluarga. Bukan kerelaan hati. Tengku Ammar Mukhriz mengahwini Nur Rania Erynna tanpa mengenal isi hati & perwatakan wanita itu. " mummy..ni la bakal isteri riz.. " - Tengku Ammar Mukhriz. Tanpa sempat mulut Nur Rania Erynna menjelaskan segala-galanya. Muncul pula...

    Completed  
  • Buka Hatimu, My Maid! (COMPLETED!) 🌼❤️
    604K 16.6K 72

    'Kenapa awak sanggup tipu diri awak?! Kenapa awak sanggup siksa diri awak sendiri?! Saya cintakan awak dan saya tahu awak juga cintakan saya!" -Indra Arifin 'Awak tak akan faham, saya. Sampai bila-bila pun awak tak mungkin dapat cinta saya dan saya bukan yang terbaik untuk awak. Anggap sajalah saya sebagai maid awak...

  • Jodoh Dalam Keperitan
    803K 25.7K 63

    Karya pertama by thecreamcake in romance 📖 B o o k - 1 jodoh dalam keperitan 📖 TAMAT Hawa Afwan . Wanita yang cukup penyabar dan tabah , disaat ujian dikasi kepadanya . Bermacam-macam terjadi pada dirinya , perkahwinan dalam sembunyi ini bukan lah satu nikmat untuk afwan . Dia tidak pernah terniat ingin berkah...

    Completed  
  • 𝙄𝙣𝙙𝙖𝙝𝙠𝙖𝙝 𝘾𝙞𝙣𝙩𝙖?
    310K 8.7K 51

    Siapa sangka kehidupan selepas berkahwin akan indah belaka. Ditambah pula jika di hati masing-masing belum tertanamnya sebuah kepercayaan. Begitulah kisah antara AISY ARIANA dan WAFIY AFWAN. Setelah bersatu ada pula kata-kata fitnah yang membuatkan hubungan semakin lama semakin dingin. Akhirnya masing-masing membuat...

    Completed  
  • Lelaki itu...
    1.1M 29K 42

    LELAKI ITU.. --------@@@--------- Sinopsis: Zara Harnina Yazmin Tan Sri Yazid ~~~mencecah 29 tahun. ~~~Pengalaman lampau dan keluarga yang kurang sempurna menjadikan dia seorang yang luar biasa dari segi EGO,HATI BATU dan KERAS KEPALA. ~~~Namun,berbekalkan ego dan kebijaksanaanya,dia mampu mengetuai empayar keluarga...

    Completed  
  • Suamiku Abang Tiriku
    1.3M 43.6K 88

    #2018 🎀SIRI PERTAMA ADIK BERADIK TIRI🎀 Ayla Ayuni dan Azrif Ayril terpaksa menerima kenyataan yang mereka ialah adik beradik tiri. Keadaan menjadi semakin haru biru apabila Azrif Ayril mengambil keputusan untuk menikahi adik tirinya. "No!I don't want!" Ayla Ayuni "Ayla,aku dah janji dengan papa yang aku akan jaga ka...

    Completed  
  • My Mr. Chef ❤{Completed}
    1.4M 54.5K 81

    Tekadnya hanya satu. Dia ingin mencari calon suami yang kaya raya untuk dijadikan teman hidup memandangkan dia seorang yang tidak suka bekerja tetapi ingin hidup dalam kemewahan. Tak kisahlah calon suami dia anak Tan Sri ke, anak Dato ke.. yang penting anak bukan bapak! Takkanlah si Wulan yang jelitawan inginkan suami...