Select All
  • Bakal Suami?
    408K 16.5K 32

    Rayyan dan Raihana. Wow! Nama pun macam sweet jer an? Okey jadi ceritanya macam ni, aku pun terserempak dengan seorang mamat ni. Dahlah tak reti minta maaf pastu boleh pulak suka hati dia marah aku . Aku apa lagi, sound lah dia. Boleh pulak mamat tu bos aku. So mulalah aksi usik-mengusik antara kami sampai hubungan y...

    Completed  
  • Cinta Si Ketua Gangster✔
    377K 15.5K 31

    Muhammad Izz Rykal.Sebut sahaja namanya sudah mampu membuatkan semua pelajar ketakutan. Izz Rykal merupakan ketua gangster yang paling digeruni di SMK St. Methodist. Nurul Alisya Dayana, merupakan seorang gadis pemalu yang baru berpindah ke sekolahnya. Kerana dendam terhadap seorang guru yang dibencinya,satu perancang...

    Completed