Select All
  • Mr. Sour Talker
    756K 26.1K 68

    Hish. Kalau ikutkan hati aku ni, nak je aku bakar kau hidup-hidup wahai Encik Harraz Aqeef! Tak adalah aku kena kahwin dengan kau! Happy ending terus cerita aku. Dasar harimau jadian PMS. Cis. Ainal Sofiah dan Harraz Aqeef dipaksa berkahwin atas desakan keluarga. Masing-masing tiada rasa cinta dalam hati. Bagi Harraz...

  • SUAMI KU KETUA PENGAWAS
    130K 4.7K 12

    kisah munifah zawiyahhh dan tengku syameer si ketua pw pengawas

    Completed  
  • Gengster Terguris
    607K 20.9K 110

    Alif Danial @ AD Kerana keluarga, dia berubah. Hati mana tak terguris melihat keluarga sudah musnah. Melihatnya ibunya bermesraan dengan lelaki lain di hotel. Ayahnya berfoya-foya-foya dengan wanita muda di club. Dan adiknya, sudah lama melarikan diri kerana tidak tahan dengan keluarga sendiri. Dicurangi dengan kekasi...

    Completed  
  • Perkahwinan Terpaksa (slow update)
    407K 9.9K 62

    Nurul Qasrina Adwa terpaksa di satukan oleh Ahmad Rezqin Danial disebabkan oleh suatu tragedi yang berlaku selepas result peperiksaan SPM di umumkan yang masih lagi berumur 18 tahun. Akibat suatu dendam, nilai persahabatan di pertaruhkan. Kasih sayang seorang sahabat menjadi galang ganti. Kebahagianan yang terjalin ti...

  • Crushku Suamiku
    316K 11K 54

    Najwa seorang pelajar yang terus mengejar cita-citanya menjadi seorang pensyarah. Dalam diam, Najwa mula menyukai seorang lelaki misteri yang selalu menemani abang longnya. Najwa menjadikannya crush a.k.a kesayangan walaupun dia tahu cintanya hanyalah bertepuk sebelah tangan. Shakirin merupakan senior Najwa yang menja...

    Completed  
  • Sayang Encik Workaholic!
    173K 2.3K 12

    Bila pengantin perempuan lari, Fathia Kamila dengan relanya terpaksa mengganti menjadi pengantin perempuan untuk menutup maruah keluarganya. Bila Fathia dapat tahu, bakal suaminya Ammar Effendi, workaholic orangnya, dia kena bersiap sedia. Bagi Fathia, lebih baik dapat suami kaki kerja daripada dapat suami kaki peremp...

  • Aku Suami Kau Isteri
    2.9M 52.8K 43

    "Mana kau tahu aku tak ada perasaan?" tingkah Danish. "Yalah, awak tu nak senyum pun susah," "Habis tu kau nak aku senyum macam orang gila kat tepi jalan baru ada perasaan?" ujar Danish. "Tak payah! Sebab awak tu memang dah tak betul!" Qira membalas geram disertai jelingan tajam. Hari demi hari Qira dan Danish bertik...

    Completed  
  • MusuhKu,IsteriKu.
    894K 24.8K 41

    Iman Zafriel berumur 22 Tahun terpaksa berkahwin dengan Hana Athira atas pilihan mamanya sendiri .. Ibarat kucing dengan anjing,bila berjumpa pasti akan sentiasa bergaduh,bertikam lidah dan macam2 lagi.. Sipnosis Iman Zafriel-"What!!!No way mama... Takkan Iman nak kahwin dengan musuh no 1 Iman" Hana Athira-"Aku kahwin...

    Completed  
  • KAU BUAT AKU RESAH M.A.I.D PROJEK
    231K 8.7K 40

    Disebabkan projek dari profesor Firda dari falkuti Seni. Daviena Safiaa terpaksa menjadi pembantu rumah. Apa yang patut Daviena lakukan?? Seorang yang terpengaruh. Hati yang keras akhirnya di hancurkan oleh seorang gadis. Pemilik hati Adam Rizky Khun. Kenapa kau muncul dalam hidup aku??? Di sebalik pertemuaan ada sebe...

  • Bekas Cikgu, Bakal Suamiku?
    239K 7.9K 43

    "Eh.....Arjuna. Daddy belum jemput Juna ke? Ummi dah nak balik ni." Jam ditangan dikerling sekilas dan jarum kecil jam menunjukkan angka dua. Sepatutnya pelajar Sekolah Rendah Kebangsaan Emerald Justin sudah balik jam satu setengah petang tadi. Haizad sibuk sangat ke? Apa yang penting sangat tu? Sejak kebelakangan in...

  • My Hubby Is Non Kpoppers ✔
    327K 17.6K 73

    Disatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans kpop bukanlah sesuatu perkara yang mudah. pelbagai rintangan ditempuh...

    Completed   Mature
  • 7012 | BTS
    261K 22.7K 52

    Mengisahkan 7 sahabat yang mempunyai latar belakang yang berbeza. 5 dari mereka berasal dari keluarga yang susah. Mereka juga berhasrat melarikan diri daripada keluarga mereka dan hidup bersama hingga ke akhir. Dengan itu, Salah seorang daripada mereka yang asalnya dari keluarga berada ingin mencapai hasrat mereka den...

    Completed  
  • KOLEKSI CERITA LAWAK BTS
    174K 13.7K 33

    BTS Funny & Fact ^_^ Lawak Bodoh Tahap Gaban. Cover By @jeoncookiez

  • EXO FUNNY [3]
    548K 30.7K 200

    Highest Ranking: #1 in Humor

  • CREEPY [RUNNING MAN]
    33.9K 1.7K 8

    #3 in Horror (14.04.16)

  • EXO FUNNY [1]
    689K 49.7K 200

    #1 in Random (April 16)

  • Exo's Funny Life 2 [Malay Fanfic] ✔️
    85K 5.1K 20

    Same as book 1,, and walla,,,, this is the SEASON 2!!!! START : 30 Dec 2015 END : 13 Apr 2016

    Completed  
  • EXO FUNNY [2]
    492K 26.6K 200

  • BTS FUNNY [2]
    498K 34.4K 200

    Highest Ranking: #1 in random #1 in Humor

  • EXO FUNNY [4]
    469K 26.3K 200

    Highest Ranking: #3 in Humor (01.06.16)

  • Creppypasta || K- idol (Malay)
    73.7K 6.5K 52

    [ COMPLETED ] + dont read this book after 12.00 am + if you read this book after 12.00 am maybe 'they' also with you THE END °°°° Start : Sept 2016 End : May 2018 / Nov 2019 / June 2020

    Completed  
  • [COMPLETED] Promise (Kai EXO fanfic)
    97.2K 6.7K 42

    #323 on Fanfiction [200118] #247 on Fanfiction [210118] #129 on Fanfiction [090318] Perlanggaran secara tidak sengaja mewujudkan perasaan cinta di hati masing². Kai seorang idola Korea yang terkenal di serata dunia. Kalau ditanya peminat perempuannya 'adakah awak mahu Kai menjadi teman lelaki awak ?' pastinya mereka...

    Completed  
  • My Ice Prince Boyfriend [Sehun FF]
    76.1K 3.6K 27

    Mengisahkan tentang Sehun si Ice Prince yang mempunyai kekasih si comel Yunmi..Sehun yang sangat dingin tu selalu membuatkan Yunmi geram... "Sehun tak boleh ke awak layan saya sekejap..Dari tadi awak buat saya macam tunggul tau tak.." - Yunmi "Buat apa nak layan awak..Tiap-tiap hari kita jumpe kan..Naik bosan saya...

    Completed  
  • Miss Love [Complete]
    88.5K 6.6K 34

    Haeryung merupakan seorang gadis yang cantik , baik dan peramah . Dia berusia 20 tahun . Haeryung ialah seorang kpoppers . Dia amat menggemari sebuah kumpulan lelaki yang bernama EXO . Dalam EXO , dia paling suka maknae EXO , Oh Sehun . Haeryung teringin sangat nak jumpa Sehun di konsert EXO dinegaranya . Malangnya ti...

    Completed  
  • [C]Cinderella Time
    39.3K 3.1K 13

    [Completed] Park So Eun gadis berusia 17tahun.Menjadi anak yatim seawal usia 10tahun.Tiba-tiba dia diambil untuk menjadi anak angkat kepada keluarga berada,Mrs Oh. Hampir seluruh masa digunakan oleh So Eun untuk berimaginasi.Donggeng Cinderella ialah kegemarannya.Berharap penghujung kisahnya bertemu putera kacak seper...

    Completed  
  • [C]Painful Married [Jeon Jungkook Fantiction]
    95.3K 5.1K 18

    Jeon JungKook seorang Kingka sekolah yg paling kejam dari ahli nya yg lain dn selalu membuli Hyun Hee Jung Hyun Hee seorang gadis kacukan Korean+Japan,yg menyimpan perasaan terhadap JungKook Kang MinHee yeojachingu JungKook bencikan Hyun Hee JungKook dn Hyun Hee dipaksa kahwin dgn sebab tertentu disebab kan JungKook k...

    Completed  
  • BTS FUNNY
    649K 52.6K 197

    Highest Ranking: #1 in Random #1 in Humor

  • Cinta Dorayaki
    26.8K 804 21

    “Alamak! Buku nota keramat aku tertinggal atas meja!” “Jangan jadi gila, Durrah. Dah lewat ni. Tak hilangnya buku nota tu.” “Wei…penting. Nyawa aku tu.” Malangnya buku nota keramat kepunyaan Durrah terlepas ke tangan Zharif sekali gus membuka ruang kepada lelaki itu untuk mendekatiDurrah. Walau pelbagai halangan dicip...

  • Mencari Mr.R
    84K 3.6K 46

    Mr. R? Siapa tu Mr. R? Itu lah soalan yang sering bermain di fikiran Khairiya Izzati tatkala mendapat nota atau surat dari seorang lelaki yang digelar Mr. R. Hati dan mindanya kian tertanya-tanya siapakah lelaki itu.Adakah secret admire beliau? Atau seorang yang dia sangat kenali? hmmm... ""Hesy,kita ni pernah jumpa...

  • Aku Dah Kahwin Wei...
    317K 3.7K 16

    Dani Irfan bin Dato' Ahmad - Seorang pensyarah di sebuah Politeknik. Dalam diam, dia telah jatuh cinta dengan pelajarnya sendiri. Diera Qaisara - Seorang gadis yang sederhana tapi manis serta senang didampingi, dan gemar memberi idea-idea gila. Gara-gara sikapnya itu, dia telah diikat selamanya. "Sampai hati En. Irfa...

    Mature