Select All
  • Cinta Pandang Pertama di Kampung
    13 2 1

    Cerita ini mengisahkan seorang perempuan bandar jatuh cinta dengan seorang lelaki yang selalu membawa motorsikal kesana-kesini.Nama perempuan bandar itu ialah Nur Syafieka.Umur perempuan tersebut ialah 12 tahun.Dia suka sangat dengan lelaki yang bernama Syafiq. Nama mereka seiras kan bermula dengan S.Hayatilah cerita...

  • Three Twin Girl Magic
    231K 11.1K 62

    Aqira Alisya Ariana Kembar tiga yang mempunyai kuasa magic dari kecil.. Mereka dibesarkan didunia manusia oleh atuk mereka, mereka tidak tahu siapa diri mereka yang sebenar. Suatu hari ketika atuk mereka pergi kerja, mereka bertiga bertekad hendak masuk ke bilik yg dilarang masuk oleh atuk mereka. Di bilik itu merek...

  • For All Eternity
    76.7K 3K 19

    20 tahun dia hilang ingatan mengenai keluarganya.Dia lupa segala-galanya kecuali identitinya sebagai pontianak, bangsa penghisap darah. Ketika ingatan menjengah kembali.Satu persatu nyawa dan darah diburu.Hadirnya Hana,anak tiri kepada pembunuh keluarganya memudahkan segala perancangan. Namun apabila cinta mula berput...

    Completed  
  • Fatin Narfiqa ( Hold )
    94.1K 4.3K 31

    Start: 8 Februari 2016 Dari Mata turun ke Hati.. Dia, seorang gadis yang baik tetapi ganas. Dia berusia 16tahun dan pada tahun ini dia akan tinggal di asrama buat kali pertamanya. Dia mempunyai keunikan dia yang tersendiri iaitu bermata biru. Fatin mempunyai pendirian 'datang sekolah untuk belajar bukan bercinta'. Ber...

  • SUAMI KU KETUA PENGAWAS
    130K 4.7K 12

    kisah munifah zawiyahhh dan tengku syameer si ketua pw pengawas

    Completed  
  • [EDITING] My Wife is Muslim || myg || bts
    205K 16K 66

    Bacalah kalau nak tahu~

    Completed  
  • V For Vampire
    87.3K 8K 77

    Cerita ini mengisahkan tentang seorang gadis yang bernama Park Chorong yang berkerja di sebuah kedai bunga.. Pada suatu hari....dia telah diserang oleh sekumpulan lelaki...tiba2 seseorang telah datang menyelamatkannya....

  • Puteri Yang TerBuang
    137K 5K 26

    Syafiera seorang gadis biasa. Pada suatu hari dia dikhianati oleh rakan baiknya. Dan kerana itu dia melancong untuk menenangkan fikiran. Di negara itulah bermula kisah hidupnya yang sebenar. Dapatkah Syafiera menerima keluarga kandungnya? Dapatkah dia melupakan kisah tragik yang berlaku kerana rakannya? Kalau nk tahu...

    Completed  
  • Pemberitahuan Pasal Story!
    130 7 24

    Saya takut ada kesilapan yang berlaku jadi tolong baca buku niiii

  • Selagi Saya Berada Di Sisi Awak
    466 16 5

    Amir hanya berdiri dan diam seketika. Hidayah tengok gelagat mereka berdua di depannya. Dia memandang ke arah Amir mukanya seperti sedikit kecewa. Hidayah tahu yang Amir sukakan Syahira dari dulu lagi , Amir yang memberitahunya tanpa pengetahuan Syahira. Syahira hanya menggangap Amir Sebagai kawan Baiknya dan sayang S...

    Completed   Mature
  • Guardian of the vampire *Malay
    44.4K 2.5K 11

    "Mereka dah hampir.Airene dalam bahaya.Kita kena buat sesuatu.Kalau tak...." berat bagi Rowene untuk meneruskan kata-katanya. "Tapi macam mana mereka boleh jumpa kita? Mustahil mereka dapat menembusi sihir dinding perlindungan?" tanya Meris.Raut wajahnya jelas kebimbangan. "Tiada apa yang mustahil.Mereka semakin kuat...

    Completed  
  • Metalisma Cinta
    5K 463 31

    Ini cara cara metalisma cinta khas untuk korang yang nak orang tu suka korang.Harap membaca. Since:28 Januari 2016 End:10 Julai 2016

    Completed  
  • My Lovely Ustaz Kampung [Terbitan Oktober]
    580K 8.2K 15

    [SINOPSIS]: -ONLY TEASER WILL BE UPDATE HERE🤗- Khairul Emir. Seorang 'ustaz' humble yang berasal dari Sungai Petani, Kedah dan telah berpindah ke Kuala Lumpur. Kekampungan? Haih... itu semua gelaran keji yang selalu Khaira berikan. Walaupun datang dari kampung, kejayaannya sebagai seorang pemegang ijazah di negara as...

    Completed  
  • Cinta Kampus
    2.1K 69 3

    Cerita ini mengisahkan tentang Anis salah seorang pelajar di kampus yang bertudung labuh serta litup. Haziq telah jatuh hati kepada Anis yang dijumpanya di Kelab matematik sekolah. Saksikan cerita selanjutnya di novel "Cinta Kampus"

  • Unexpected Love Story [Aikatsu: Ichigo and Naoto Fanfic]
    9.7K 152 8

    This is the story of Ichigo and Naoto Let join them as their friendship gets deeper