Select All
  • Amnesia
    46.6K 3.1K 8

    Aeryfah Nazeerah seorang yang lembut dan solehah. Perwatakannya yang baik dan wajahnya yang ayu pasti menggetarkan hati setiap lelaki. Tidak terkecuali Tengku Arash yang menjadi pujaan setiap pelajar dan guru muda di Henry Private School. "Saya cinta awak sebab awak. Bukan sebab paras rupa semata-mata." -Tengku Arash ...

  • Creepypasta
    342K 28.5K 73

    Himpunan cerita seram berdasarkan pengalaman sendiri.

  • GANGSTER LOVE S1||Malay Fanfic||COMPLETE
    58.3K 3.8K 32

    Sekumpulan lelaki yg dikenali sebagai BTS mereka ialah skumpulan pembuli di Busan High School dn Pembuli ketua trsebut appa nya memiliki sekolah trsebut sbb itu lh mereka fkir mereka yg pling brkuasa di Sekolah trsebut.Pelajar2 di Sekolah tersebut satu pun tidak berani ingin menegur mereka.Walaupun mereka sngt popula...

    Completed  
  • REBEL
    9.4K 673 30

    Selamat datang ke dalam kehidupan Mira. Di mana, peraturan yang dibuat hanya untuk dilanggar. Dan, teguran guru displin dianggap jenaka bagi Mira dan rakan-rakannya. Kehidupan mereka dinikmati sepuas-puasnya. Sehingga lah kemunculan seorang jejaka. Bagi Mira, dalam dunia ni ada dua jenis manusia. Yang lari dari masal...

  • ISTRI RAHASIA
    2.2M 120K 41

    perjodohan merupakan suatu hal yang sudah biasa bagi mereka masyarakat di kalangan menengah atas.namun apa jadi nya jika perjodohan itu terjadi pada sepasang manusia yang pernah saling menyakiti di masa lalu ? "sudah cukup air mata ku dulu.tidak lagi untuk sekarang.ini semua harus segera di henti kan" prilly bie ma...

    Completed   Mature
  • Miracle In December
    4.7K 175 14

    Sebuah kisah yang memerihalkan Sulli menanti Min Ho dalam jangka masa yang panjang. Sulli amat mengharapkan Min Ho mempunyai maksud lain di atas sifatnya yang baik dan prihatin. Kehilangan Min Ho pada musim salji di bulan disember menimbulkan seribu satu kekeliruan dan kepiluan di hati Sulli. Untuk mengetahui kisah se...

    Completed  
  • <Complete> ; Exo Crazy Family ✔
    88.6K 7K 27

    LAST UPDATED -; 10.DEC.2015

    Completed  
  • Sleep With Evil
    59.5K 1.9K 11

    Jung Krystal -seorang gadis yg mmpunyai nasib malang kerana telah dijual oleh ayah angkatnya sendiri kepada Kim Jongin untuk mmbayar hutangnya -kisah hitamnya bermula sejak dia mnjadi tempat pemuas nafsu Kai Kim Jongin (Kai) -seorng lelaki yg kacak..dlm masa yg sama juga seorng yg kejam dan tidak berhati perut -sangg...

    Mature
  • [EDITING] My Wife is Muslim || myg || bts
    205K 16K 66

    Bacalah kalau nak tahu~

    Completed  
  • LET ME TOUCH YOUR HEART
    35K 2.2K 39

    -LuHan(EXO) -JiHyo Enjoy reading guys! ^^

    Completed  
  • My Husband Oh Sehun
    137K 6.9K 29

    Mengisahkan 2 Pelajar Sekolah Yg berkahwin pada usia Muda. Bukan Dipaksa oleh Omma Appa drg Tapi Dengan Kehendak drg sendiri.. Sehun Seorang Playboy menyukai Krystal Dari dulu tapi dia tidak tahu hendak bagitau macam mana jadi dia Telah Mengajak Krystal Kahwin dan Memaksa Krystal Menerimanya dan dia Buat Sedaya Upaya...

    Completed  
  • [COMPLETED] The Bride Change 신부 변경. (Sehun EXO) -WATTYS2K16-
    461K 37.1K 58

    "Luhan! Kenapa awak pergi tinggalkan saya pada hari majlis bersejarah kita?! Saya tak mampu hadapi dugaan ni seorang diri..." -Seo Jin Hye- "Disebabkan kau, aku kehilangan abang aku. Aku yang tak terlibat dalam hal ni, boleh terjebak sekali. This is because of you." -Oh Sehun- Cinta yang sepatutnya kepada orang lain...

    Completed  
  • Ms Terajang & Mr Bola Keranjang (COMPLETE)
    29.3K 2.2K 24

    Sorang...suka sangat nak terajang orang.Sorang lagi,suka sangat main bola keranjang.Selalu jugak diorang ni buat hal.Asal jumpa,mesti ada yg nak digaduhkan.Tapi yang peliknya,kenapa hati selalu berdegup pantas setiap kali bersemuka.Mulut kata menyampah,kepala otak kata benci,hati kata...cinta ? .Ada jodoh ke diorang n...

    Completed  
  • Dia Suami Aku?!? [Kai Fanfic]
    37K 2.4K 18

    Apabila berkahwin dengan abang tiri sendiri , Hyoyeon merasakan hari yang indah telah dicemar oleh manusia yang bernama Kim Jongin . Kenapa mamat ni mesti hidup? Sejak menjadi isteri kepada Kai aka Si Jongin tu , dia merasakan hanya kelam dan suram menemani harinya . Tak tahan aku dengan mamat ni! Encik Kim Jongin aka...

  • My Ice Prince Boyfriend [Sehun FF]
    76.1K 3.6K 27

    Mengisahkan tentang Sehun si Ice Prince yang mempunyai kekasih si comel Yunmi..Sehun yang sangat dingin tu selalu membuatkan Yunmi geram... "Sehun tak boleh ke awak layan saya sekejap..Dari tadi awak buat saya macam tunggul tau tak.." - Yunmi "Buat apa nak layan awak..Tiap-tiap hari kita jumpe kan..Naik bosan saya...

    Completed  
  • [COMPLETED] My Devil Husband 나의 악마 남편 (KIM JONG DAE)
    111K 6.9K 32

    Highest Ranking #62 in Fanfiction Synopsis~ Mngisahkan Chen seorng lelaki yang kacak dan juga CEO di syarikatnya sendiri.Chen amat kaya dan mnjadi kegilaan ramai prmpuan2 muda yg ingin mndampinginya.Ttpi malang,Chen mmpunya satu sifat iaitu benci akan mnusia yg brnama prmpuan.Bagi Chen prmpuan smuanya jahat dan hanya...

  • Trauma Sudah Berakhir (Shinee+f(x))
    3.6K 221 25

    Choi Sulli/Sulli telah kehilangan ibu dan bapanya setelah enam bulan yang lalu kerana terlibat dalam kemalangan, setelah itu kekasihnya(ex) iaitu Chansung membuat keputusan untuk mengakhiri hubungan mereka kerana tidak tahan dengan kerenah sulli yg dianggap membebankan. Selepas kehilangan Chansung, Sulli membuat keput...

  • HAUNTED School {FINISH}
    2.8K 329 10

    Sipnopsis- Irene adalah murid baru di Seoul High School.Sejak dia bersekolah disitu,dia selalu rasa diekori.Dia cuba menanyakan sejarah silam sekolah itu.Rupa-rupanya sekolah itu berhantu!Dia pelik mengapa tiada murid yang memberitahu guru tentang tersebut.Dia ingin cuba untuk memberitahu cikgu tentang perkara tersebu...

  • The WaterBoy[Mark.T]
    43.7K 4.1K 27

    Mencintai seseorang bukan melihat dari harta tapi melihat dari hati. Mungkin dia miskin tapi dia kaya dengan kasih sayang. Mungkin dia kaya tapi miskin kasih sayang. Cerita ini mengisahkan tentang seorang anak orang kaya yang lebih memilih untuk menjadi seorang yang sedarhana semata-mata untuk mencari cinta sejati.

    Completed  
  • Annoying Neighbour Jjk
    287K 27.2K 64

    [completed] is that true? hate can become love? Started ; Dec 15' End ; July 16' Highest Ranking - #19 in fanfiction

    Completed  
  • Hurts Osh
    170K 14.2K 51

    [completed] if only you would realize someday, how much have you hurt me Started ; Oct 15' Ended ; Dec 15' Highest ranking ; #23 in fanfiction

    Completed  
  • [COMPLETED] I'M NOT YOUR MISTRESS
    1M 48K 121

    Highest Ranking #1 in Kai # 1 in adult xD # 1 in evil # 1 in korean Mengisahkan Haneul seorang gadis yang cantik telah diperdaya dan dijual di sebuah kelab malam dan dipaksa bekerja sebagai GRO.Walaupun tidak merelakan,dia ter...

    Completed   Mature
  • Tidak Perlu Memilih, Biar Aku Yg Pergi
    1.6K 75 15

    Pada permulaan cukup sedih tapi pengakhirannya kelakar :3 Mohon baca keseluruhan cerita ya Terima kasih sangat2 .............. kim jong kook dan song jihyo Merupakan bff namu kehadiran eun hye di sekolah itu merubah segalanya. Eun hye merampas segalanya daripada jihyo.Jihyo pergi membawa diri selepas dia tidak mampu...

    Completed   Mature
  • Bloody Marriage
    127K 7.9K 28

    Iris Adelia seorang wedding planner yang hidupnya seperti manusia lain sebelum datangnya sesuatu perkara kecil berlaku yang memberikan impak besar dalam hidupnya. Hanya sekadar bertemu dengan sepasang merpati sejoli yang ingin melangsungkan majlis perkahwinan mereka dengan menggunakan khidmat Iris telah mengubah hidup...

  • Encik Tengku "Saya Sayang Awak"
    107K 3.3K 24

    perasaan yg mula tercipta apabila kali pertama bertentang mata jatuh ke hati segalanya bermula disini...

  • My Wife Is A Tomboy?
    1.4K 11 1

    What could a life leads this happy go lucky tomboy after she lost her bag in a city? --- this is my first try writing in English. which is I just translated (and changed a bit) my first published's novel in Malay. ha ha, curiosity kills the cat, I'm curious if I'm really able to write in English, and here I've killed...

  • Kawan Sampai Kahwin!
    483K 18.6K 39

    "Kita kawan sampai bila-bila" -Nadine Sophia "Tak. Kita kawan sampai kahwin" -Naqiuddin Ahmad

    Completed  
  • USAI...AKU TERIMA NIKAHNYA
    24K 511 11

    Novel Ke-2 Umie Nadzimah Usai... Aku Terima NikahNya Karyaseni Sinopsis Puteri Nur Aina, tidak pernah mengharapkan kehidupan indah di atas pernikahan terpaksanya dengan Iskandar Hafiz. Baginya perkahwinan ini adalah penyelamat kepada dirinya yang derita dan dikonkong oleh keluarga angkatnya. Takdir telah menentukan...

    Mature