Rara_plays's Reading List
5 stories
Enemy or Love? by Isya_Irina
Isya_Irina
  • WpView
    Reads 21
  • WpVote
    Votes 6
  • WpPart
    Parts 33
Adakah ada peluang untuk merasai bahagia setelah apa yang manusia lakukan kepada mereka bertiga? Adakah mereka akan bersendirian selamanya? Cinta dan sayang. Dua perkataan yang membuatkan Dark Rose benci pada manusia. Cukup hati mereka sudah hancur. Tetapi, kehadiran tiga jejaka membuatkan mereka terduduk dengan rasa benci pada cinta. Mencintai sehingga sanggup terluka menahan seksa. Bila hati yang sudah sembuh luka kembali, apa yang mereka akan lakukan? Apa perasaan kau bila keluarga kau sendiri buang kau? Apa perasaan kau bila insan-insan yang sepatutnya menyanyangi kita, benci dan buang kita. Aku lalui ni hampir lapan tahun. Aku kuat tanpa insan-insan yang dipanggil keluarga. Kerana harta, semua musnah. Kenapa aku mesti wujud kalau aku ni menyusahkan? - Rissa Kisah kau hampir sama dengan aku. Aku pun sangat cintakan dia. Aku rindukan dia. Tapi bila janji itu membuatkan kita menderita, lepaskan. Kalau dia tak nak dekat kau, kau carilah orang lain. Jangan kerana janji, kebahagian kita tersekat - Riz Tak jangan main-main Daniel. Ini perkara remeh untuk kau tapi ini masalah untuk aku - Irene Aku tahu kau benci aku. Tapi aku tak kesah. Kau tetap milik aku - Daniel I love you very much Farish. But I'm dirty. Aku tak layak untuk kau - Rina Hanya mati yang memisahkan kita sayang - Farish Mi corazón está harto de que lo hieran...
MR.MAFIA AND MISS MAFIA (end) by the_loveK
the_loveK
  • WpView
    Reads 248,365
  • WpVote
    Votes 6,911
  • WpPart
    Parts 40
Siapakah sebenarnya dia?? Kenapa Rayyan tertarik untuk berkahwin dengan wanita itu.. Akankah mereka akan bersama?? Kalau mau tauu silakan dibacaa😆😆 👉🏻Mengandungi unsur- unsur harsh word, aggressive, light matured content. 👉🏻Tak suka jalan cerita Mr.Mafia and Miss Mafia silakan main jauh jauh. This is my first story so jangan malu malu untuk vote, comment and follow. Thank youu❤❤
Mr Mafia & Mrs Mafia ✔ by nassyyh
nassyyh
  • WpView
    Reads 2,554,505
  • WpVote
    Votes 91,800
  • WpPart
    Parts 71
Tengku Airell Zafran Dia seorang yang mempengaruhi, kaya , bekerja sebagai CEO yang terkenal,licik tetapi bijak,mempunyai wajah yang tampan yang boleh tergoda kalau gadis tengok wajahnya, sangat kejam apabila musuh ditangannya dan dia mempunyai kerja 'kedua' sebagai KETUA MAFIA yang ditakuti oleh orang ramai! Ariesya Medina dia pula seorang yang kaya tetapi menganggap dirinya seorang sederhana, lembut lemah, keras kepala dan mempunyai sebuah butik baju bersama kawannya yang lagi dikenali sebagai fashion designer dan Ariesya juga mempunyai darkside yang tidak diketahui oleh orang kecuali abangnya dan bestfriends sendiri. Aku akan cari perempuan tu yang digelar ketua mafia yang boleh menguji kecabaran aku sampai lubang cacing! - Tengku Airell Zafran Aku mesti simpankan rahsia ni kepada orang lain sampai bila-bila.- Ariesya Medina Segala-galanya sudah terbongkar, datanglah orang yang mahu meruntuhkan hubungan mereka. Semuanya sudah berubah! Jangan menyesal apabila korang tahu segala-galanya. Korang merayu sampai tertunduk dikaki aku pun, aku takkan pandang korang! Ingat tu - Ariesya Medina Maafkan aku - Tengku Airell Zafran Dan aku tak nak jadi ketua mafia lagi - Ariesya Medina Dapatkah Ariesya memaafkan kesalahan orang yang telah menghancurkan hidup? Saksikanlah! Hahahaha ⚠| Perkataan yang kasar dan seksual..jangan ikut tau ⚠| copy sila langkah mayat aku dulu || Completed || || In editing || || 100% idea sendiri || Cover by @Lissyle04
MF 2 | Miss Psycho Mafia Vs Mr Heartless Mafia {Complete} ✔️✔️ by AlyshaNadhine
AlyshaNadhine
  • WpView
    Reads 73,227
  • WpVote
    Votes 2,655
  • WpPart
    Parts 60
[Second Book of Mafia Family] Start: 27/1/21 End: 9/9/21 Tengku Iris Amber seorang yang periang, comel dan suka bergaya seperti mummynya, Tengku Stellya Adriena Zavia. Yang paling penting cintanya dengan sepupunya sendiri tetap tidak berubah iaitu Tengku Rayden Danielle. Dari kecil sehingga dia berumur 21. Dia tidak pernah lelah untuk mencuba mengoda Rayden. I never give up dengan cinta aku. Kata hati Amber. Tapi ada sesuatu perkara yang membuat dia berubah hati. Nak tahu apa? Kenalah baca cerita ni.... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Tengku Rayden Danielle. Abang kepada 2 beradik kembarnya, Tengku Rayyan Danielle dan Tengku Ruby Daniella. Dia dari kecil seorang yang pendiam dan dingin seperti daddynya iaitu Tengku Zyan Alexander. Kini Rayden sudah berumur 22 tahun. Dia juga merupakan CEO di company daddynya, iaitu ZA&E Holdings. Ruby dan Rayyan CEO di S.a.X company iaitu company mummy mereka Tengku Stella Adriandra Xavia. Dia pada awalnya, sangat rimas dengan gadis yang bernama Tengku Iris Amber kerana selalu menyakatnya. Tetapi dalam diam dia cinta dan sayang akan gadis tersebut. Mereka dikahwinkan atas permintaan keluarga. Tetapi mahligai bahagia mereka tidak bertahan lama. Kenapa? :::::::::::::::::::::::::::::::::::: Adakah mereka dapat bahagia walaupun seketika? Adakah cerita ni akan ada sad ending? Atau happy ending? Hurm, korang rasa? Korang kalau nak tahu kenalah baca cerita ni final chapter semua akan dapat tahu sama ada sad ending atau happy ending.. Jangan lupa juga vote banyak banyak cerita ni uolssss. Bubyee...
Dark Side Mafia by Isya_Irina
Isya_Irina
  • WpView
    Reads 363
  • WpVote
    Votes 1
  • WpPart
    Parts 42
Black Rose Girls Satu kumpulan yang digeruni di Luna Highschool. Di kala malam menjelma, topeng Black Diomand digunakan. Black Diomand digeruni di dunia. Satu rahsia membuatkan BRG menjadi kejam. Rahsia yang bakal dibongkarkan oleh seseorang. Silent Black Boys Tidak kurang kejamnya. Menggunakan senyuman untuk menutup wajah syaitan mereka. Black Ninja selalu beroperasi di kala seluruh manusia diam. Rahsia demi rahsia dibongkarkan oleh mereka. Mampukah BRG menutup rahsia mereka? Adakah mereka akan jatuh di tangan manusia bertopengkan syaitan itu? Kalau kau nak nangis, nangis di bahu aku. Kalau kau nak lepaskan, kau lepaskan di bahu aku - Rean Hidup memang macam ni Finaz. Aku dah cuba kuat. Tapi tak dapat jumpa orang betul-betul sayangkan aku - Lyyn I am willing to be weak because of you love, my dear...