Giriş Var Çıkış Yok Grubuna 0572*** tarafından eklendiniz
Giriş Var Çıkış Yok
0572***: Selamın Hellü gencolar
0572***: Ben benim sen sensin
0572***: Sen sensin o da o
0572***: O da o onlar da onlar
0572***: Onlar da onlar biz de biz
0572***: Biz de biz sizde siz
0572***: Siz de sizsiniz biz de biziz
0572***: Mükemmel derecedeki edebiyatım bitti
0572***: Geri kalan sizde valla
0585***: Yine ne saçmalıyorsun Cafer
Yeni okulumda Birbirine düşman olmuş sınıf arkadaşlarımın arasındayım.Ve şimdi okulun sahibinin oğlu ve arkadaşlarıyla birlikteyim. Onlarla olmak bela demek. Ben onlarlayım.Yani beladayım.Ben ışık bela nerde ben orada.
Kayzercetin adlı kullanıcıdan iki mesajınız var;
Gördüklerin hoşuna gitti mi?(22.03)
Ne yazık ki o fotoğraf senin için değil.
Umarım bu rezil kitabi cok kişi fark etmez bb