Never click suspicious links
Reminder: Wattpad will never ask for passwords, payment information, or other sensitive account security details.
pelagia123_
58 stories
Κατά λάθος σε σένα by fuegomary
fuegomary
  • WpView
    Reads 110
  • WpVote
    Votes 18
  • WpPart
    Parts 4
Τι γίνεται όταν αντί να στείλεις μήνυμα στον πρώην στέλνεις σε έναν άγνωστο ενώ έχεις μετακομίσει και έρχεσαι συνεχώς σε σύγκρουση με τον νέο γείτονά;
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17  by ElenaMantziorou
ElenaMantziorou
  • WpView
    Reads 90,888
  • WpVote
    Votes 4,542
  • WpPart
    Parts 44
Στο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν ο ένας στον άλλον τι νιώθουν ή θα κρύψουν για πάντα τον εφηβικό τους έρωτα? Άρης: το bad boy του σχολείου. Έχει μαύρα μαλλιά και πράσινα μάτια. Του αρέσει πάρα πολύ η Βάνα αλλά προσπαθεί να την προσελκύσει με λάθος τρόπο, όμως κατά βάθος είναι καλός χαρακτήρας. Ο μόνος που γνωρίζει πως είναι ερωτευμένος μαζί της είναι ο κολλητός του ο Παύλος. Βάνα: Το δημοφιλές κορίτσι που αρέσει σε όλους τους συμμαθητές της αλλά εκείνη νοιάζεται μόνο για τον Άρη και ας μην το δείχνει σε όλους. Οι μόνοι που ξέρουν για αυτό είναι οι κολλητοί της. Η Αντριάνα και ο Τεό. Επίσης έχει ξανθά μαλλιά και γαλάζια μάτια. Μεγαλύτερη θέση στην εφηβική φαντασία: #111 Στις 9/8/17 #98 Στις 24/4/2018 #8 σε σχολείο #4 σε σχολείο Στις 11/3/19 #2 σε σχολείο Στις 11/4/19 #15 σε εφηβική φαντασία 2/5/19 #12 σε εφηβική φαντασία 4/5/19 #6 σε εφηβική φαντασία 11/5/19 #1 σε σχολείο 23/8/19
"Wrong Door, Right Boy" by h_oneiroparmenh
h_oneiroparmenh
  • WpView
    Reads 102,113
  • WpVote
    Votes 3,342
  • WpPart
    Parts 49
Όταν η Άννα, μια φοιτήτρια που μόλις μετακόμισε στην πόλη, μπερδεύει την πόρτα του γείτονά της μετά από μια χαοτική μέρα, δεν φαντάζεται πως μόλις άνοιξε την πιο απρόβλεπτη σελίδα της ζωής της. Ο Άρης , ο γοητευτικός (αλλά αφόρητα εκνευριστικός) γείτονας, είναι ό,τι δεν θα ήθελε ποτέ: αλαζόνας, αυθάδης και... επικίνδυνα ελκυστικός. Από τη λάθος πόρτα ξεκινά μια μάχη πειραγμάτων, προσβολών και κρυφών βλέμματων. Γιατί καμιά φορά, ο δρόμος από το μίσος προς την αγάπη περνάει από το... διπλανό διαμέρισμα.
The Badboy's Girl? Oh No...[υπό διόρθωση] by Vasilikiliggou
Vasilikiliggou
  • WpView
    Reads 138,602
  • WpVote
    Votes 6,693
  • WpPart
    Parts 68
Αννα: Τρελοκομείο απο μόνη της... Κανείς όμως δεν την έχει γνωρίσει πραγματικά! Οι υποτιθέμενες φίλες της ή και η οικογένεια της, την πιέζουν χωρίς να το καταλαβαίνει και πως θα νιώσει την ελευθερία? Νεα πρόσωπα και καταστάσεις θα μπουν στην ζωή της και θα φέρουν τα πάνω κάτω... Ακης: Το badboy του σχολείου... Η ασχολία του; Μπαρ, ποτό, ξενύχτια και...να τσακώνεται με την Αννα. Θα νιώσει τον κίνδυνο να πλησιάζει όταν το "καλό αγόρι" του πάρει το παιχνίδι... Ο σερβιτόρος απο την καφετέρια που εμπλέκεται? Η αναρχία ίσως θα επιστρέψει απο το σκοτεινό παρελθόν του και το μυστήριο αγόρι γιατί έχει σχέση με αυτό? Περίεργη αλλά ταυτόχρονα και συνηθισμένη ιστορία δεν νομίζετε? Τι το διαφορετικό έχει? Μμμ..Διαβάστε και ανακαλυψτε Τοσα πολλά ερωτήματα που θα απαντηθούν σε λίγο... ~•~•~ Περιέχεται τρειλερ στο βιβλίο ~•~•~ °Don't copy this story°❤ Σημείωση: Οι ιδέες είναι καθαρά δικές μου!!! Αν υπάρξει καμία ιστορία με παρόμοια γεγονότα είναι εντελώς σύμπτωση.
Ήσουν το μεγαλύτερο μου λάθος by violiakaiklarina
violiakaiklarina
  • WpView
    Reads 2,648,862
  • WpVote
    Votes 146,366
  • WpPart
    Parts 84
"ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΓΑΜΩ ΤΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ" ξανά φώναξε και χτύπησε τη μπουνιά του πάνω στο τραπέζι. "Πο..πονάω" ψιθύρισα αδύναμα έτοιμη να λυγίσω και να βάλλω τα κλάματα. ++ Η Ανθή είναι ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι σεμνό, γλυκό και συνεσταλμένο. Μπορεί να είναι κόρη ενός πλούσιου επιχειρηματία όμως στη ζωή της μόνο πλούτη δεν γνώρισε. Δεν προκαλεί ποτέ μπελάδες και προσπαθεί να περνάει πάντα απαρατήρητη, αφού τα κόμπλεξ τόσο για την εμφάνιση της όσο και για τον ίδιο της τον εαυτό την κρατάνε μακριά από τους γύρω της. Φιλίες ή κάποιο εφηβικό έρωτα δεν έχει να θυμηθεί. Μόνο κακίες και κλάματα. Όταν η μητέρα της βρίσκει μια καινούργια δουλειά αναγκάζεται να μετακομίσει και για κακή της τύχη στο νέο σχολείο θα κάνει το τρομερό λάθος να πέσει πάνω στον Στέφανο, το πιο τρομαχτικό και άκαρδο αγόρι. «Η γνωριμία τους ξεκινά από το κεφάλαιο 5» Βιβλίο που περιέχει τοξικές, βίαιες, μάτσο, σεξιστικές μη αποδεκτές συμπεριφορές... #1 θέση αγάπη, ρομαντική, έρωτα, δράμα 2018 #1 θέση εφηβική φαντασία 20.04.2018
At the beginning of our love [Book 1]  by anwnymh
anwnymh
  • WpView
    Reads 224,937
  • WpVote
    Votes 12,800
  • WpPart
    Parts 48
《1ο βιβλίο 《 << Είμαι ερωτευμένη μαζί σου! >> είπα τρέμοντας << Δικό σου πρόβλημα. >> ειπε με ψυχρότητα << Δεν νιώθεις τίποτα για εμένα;>> Με πλησίασε και έβαλε το χέρι του στο μάγουλο μου << Μόνο μπελάδες θα σου φέρω..>> είπε μετά από λίγο << Αξίζει.. >> είπα Για λίγα δευτερόλεπτα με κοιτάει στα μάτια <<Τελείωσε>>είπε και στο άκουσμα τις λέξεις ήθελα απλά να κλάψω και να εξαφανιστώ αλλά παρόλα αυτό έμεινα να τον κοιτάω σαν ηλίθια ... Η Μαρία είναι 16 και πάει Β 'λυκείου. Είναι καλή,ευγενική,ηαθώα,όμορφη, ταπεινή,προέρχεται απο πλούσια οικογένεια και είναι σχετικά ευαίσθητη. Έχει μια ήσυχη ζωή. Μέχρι που γνωριζει εκείνον...την γλυκια "καταστροφή" της.. Ο Άλεξ είναι 17 και πάει ξανά Β'Λυκειου,γιατί έμεινε από απουσίες. Είναι όμορφος,εγωιστής, σκληρός, αναίσθητος και μπλεγμένος σε πολλά. Έχει μια ζωή που δημιούργησε μόνος του.Ειναι ένας άνθρωπος χωρίς συναίσθημα και αδυναμίες. Μεχρι που γνωριζει εκείνη...το "αδύναμο" σημείο του... Τι γίνετε όταν ερωτευτουν; .. cover by @surnair
𝑬𝒏𝒆𝒎𝒊𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝑳𝒐𝒗𝒆𝒓𝒔 by ioioioiosorry
ioioioiosorry
  • WpView
    Reads 75,924
  • WpVote
    Votes 1,905
  • WpPart
    Parts 42
《Γαμώ την πουτάνα μου φτάνει να είσαι τόσο πεισματάρα》 《Έτσι είμαι εγώ και αν σε αρέσει》 Η ιστορία είναι καθαρά από δικιά μας έμπνευση και αν μοιάζει με κάποια άλλη είναι εντελώς τυχαίο
Siblings? No by hahaopss
hahaopss
  • WpView
    Reads 153,811
  • WpVote
    Votes 5,418
  • WpPart
    Parts 75
"Το καταλαβενεις τι κάναμε?" Ρωτάω σιγά "Εβελιν μην με απομακρύνεις από κοντά σου" λέει με δάκρυα "Είσαι κοντά μου και θα είσαι. Αλλά όχι με αυτό τον τρόπο" απαντάω ειλικρινά "Μαλακίες. Με αυτόν τον τρόπο θέλω να είμαι με αυτόν θα είμαι" λέει αυταρχικά και ενώνει τα χείλη μας δυνατά Μια ίσως διαφορετική εκδοχή από τις αλλες Η ιστορία του Angel και της Εβελιν από το Ξανά μαζί? Δεν χρειάζεται απαραίτητα να διαβάσετε την προηγούμενη ιστορία αλλά θα σας βοηθήσει καλύτερα στην κατανόηση αυτής της ιστορίας
Dared [ Υπό διόρθωση ] by anwnymh
anwnymh
  • WpView
    Reads 145,003
  • WpVote
    Votes 9,603
  • WpPart
    Parts 65
Η Εμμα μια σκληρή δουλευταρού στην τελευταία τάξη του λυκείου, βαριέται να ζει μια ζωή στο περιθώριο, δεν ζει την ζωή της και δεν διακινδυνεύει τίποτα ,ενώ την ίδια ώρα η κολλητή της, η Λιζ, τραβάει όλη την προσοχή και σπάει κάθε κανόνα για κάνει την πλάκα της. Τι γινετε όταν ενα βράδυ συναντησει τον μυστηριώδη Καμ; Θα την βαλει σε πολλες περιπέτειες αλλα και μπελαδες,από το πρώτο κιόλας βράδυ. Θα πρεπει να τολμήσει και να ρισκάρει πολλα.Η κοπέλα αρχίζει να τον ερωτεύεται και ανακαλύπτει ότι είναι γενναιότερη από ό,τι νόμιζε. Αλλά όταν τα πράγματα πάρουν απειλητική στροφή, η Εμμα θα προσπαθησει να τα διορθώσει ολα αλλα ίσως τα κάνει και χειρότερα... ⚠️Θα περιέχει υβριστικό περιεχόμενο και ορθογραφικά λάθη
I wonder if [Book 2] by anwnymh
anwnymh
  • WpView
    Reads 117,170
  • WpVote
    Votes 7,118
  • WpPart
    Parts 63
"Κι εσύ με εθίζεις αλλά δεν σε βγάζω από την ζωή μου, αντιθέτως σε θέλω όλο και περισσότερο κάθε μέρα." Δεν μπορούσα να απαντήσω σε αυτό. Χαμογέλασα, η αλήθεια είναι. Τράβηξες μια τελευταία τζούρα, έσκυψα και σε φίλησα. Αγκάλιασες με τα γυμνά σου χέρια το προσωπό μου και συνέχισες το φιλί. Με φίλαγες σαν να το χρειαζόσουν. Και εκείνο το βράδυ κατάλαβα. Ήμουν το τσιγάρο σου. Ήμουν η τζούρα που έκανες. Με φίλαγες κάθε φορά σαν να ήταν η τελευταία φορά που με φιλάς. Δεν είχα ιδέα.. ... Νόμιζαν πως όλα είχαν τελειώσει μέχρι που τα βλέμματα τους συναντήθηκαν. Και τότε ήξεραν. Τίποτα δεν είχε τελειώσει ... Συνέχεια του βιβλίου I wonder why