wangfengfeng's Reading List
6 stories
Kerana Assignment by perogolbersiri93
perogolbersiri93
  • WpView
    Reads 25,354
  • WpVote
    Votes 95
  • WpPart
    Parts 1
***cerita ini hanyalah sekadar rekaan **Aliya siswi yang tengah buat assignment tetapi mendapat nasib malang kerana bertemu dengan Geng 719 yang ganas..
Mr.Ego & Miss Penggoda ✔ by Phinkky
Phinkky
  • WpView
    Reads 2,897,631
  • WpVote
    Votes 24,999
  • WpPart
    Parts 46
T A M A T.. Satu tragedi hitam menimpa hidup Bella sehingga membuat dia menjadi seorang perempuan psiko. Adakah dia menjadi psiko disebabkan suaminya sendiri atau sebaliknya? "Diamlah betina sundal-Faris Izwan "Kau boleh hina aku ! Kau boleh caci aku! Tapi kau tak boleh ubah fikiran aku-Bella Adriana Nak tahu jalan cerita. Baca sendiri ye😄 Please not copy❌❌ ▶COMPLETE◀
Fickler by EraNoura99
EraNoura99
  • WpView
    Reads 2,210,423
  • WpVote
    Votes 17,740
  • WpPart
    Parts 57
Chyra, itu aku. Tubuh lelaki itu cukup mudah untuk aku tagih nafsunya, namun tidak cintanya. Kerana perbuatan durjana seorang lelaki, aku jadi mangsa hingga aku tak percaya lagi pada cinta. Berpuluh lelaki tewas dengan permainan nafsu ini, hingga kadangkala aku berteka - teki sendiri apakah masih punya hati yang ikhlas menyayangi? Namun sebenarnya, hujan yang lebat di tengah hari akan berhenti jua untuk memberi sinar pelangi kepada sesiapa yang bersabar dengan hidupnya. please be aware of mature content in this story. read at your own risk! 🔞 Cerita adalah rekaan semata - mata, tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun mati. P/S: Story ni dalam mode editing, jadi selagi belum siap edit i takkan publish. Mana yang nk baca balik tu, mohon bersabar. Hihi
[E-BOOK] MR. BADBOY by naylaamikayla_98
naylaamikayla_98
  • WpView
    Reads 3,006,016
  • WpVote
    Votes 21,989
  • WpPart
    Parts 27
SINOPSIS Atas harapan untuk mengubah nasib keluarganya, Warda Husna meneruskan pengajiannya ke peringkat yang lebih tinggi. Namun, semester pertama lagi dia sudah terjerat dengan Badboy kampus, Airil Afwan yang saban hari mengusik nafsunya. Pada mulanya, dia menurut atas sebab ugutan yang diterima. Lama kelamaan, hatinya mula terpaut dengan Airil dan seringkali merelakan kemaksiatan yang berlaku antara mereka. Namun, bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi. Apatah lagi dengan trauma yang lelaki itu hadapi. Warda tahu dia harus melepaskan diri dari Badboy itu. Berjayakah Warda melarikan diri dari Airil ? Sanggupkah Airil melepaskan tawanannya ? ############### Thank you in advance for reading ! Don't forget to vote ;)