M A F I A ≧ω≦
19 stories
Mr Killer's Girl  |✔| by mecx-zack
mecx-zack
  • WpView
    Reads 4,193,319
  • WpVote
    Votes 184,795
  • WpPart
    Parts 74
[ BOOK 2 ] -•-•-•-•- [ C O M P L E T E D ] CARL QUE ALEXANDER & CARL HANS MIKAEL ________________________ NUR HUSNA , Dia terserempak dengan seorang lelaki yang tak pernah dikenalinya . Diculik atas satu kejadian yang tak sengaja dilihatnya . Satu cara untuk melepaskan diri daripada lelaki itu adalah dengan mengikut arahannya . Antara menjadi milik lelaki itu atau menggadaikan nyawanya ? 'SI DIA' Dia licik dan dia juga kejam . Dia sukakan perempuan itu dan dia ingin perempuan itu jadi miliknya . Perempuan itu akan tetap menjadi miliknya walau dengan cara kejam sekalipun . Hanya dengan satu perangkap , perempuan itu jatuh ke dalam tangannya . Dengan perempuan itu , dia menjadi seorang yang romantik , terkadang dingin dan juga kejam . TAPI , SATU RAHSIA YANG AKAN MEMBONGKARKAN SEGALANYA SIAPA DIA DAN APA YANG AKAN BERLAKU PADA GADIS ITU . START : 06/09/17 END : 25/10/17
(REVAMP/ DAH TERBIT) You're My Stella ✔ by _adlinfdhlina
_adlinfdhlina
  • WpView
    Reads 2,231,067
  • WpVote
    Votes 22,594
  • WpPart
    Parts 20
⇨ SIRI PERTAMA ╰ HIGHEST RANKING IN LOVE╮ ╰ HIGHEST RANKING IN FRIENDSHIP╮ Haufan Hazzan- Seorang jejaka kacukan malay-chinese yang merupakan seorang CEO syarikat yang ternama serta mempunyai sisi gelapnya tersendiri iaitu seorang mafia yang digeruni. Seorang yang sangat dingin dan kejam apabila berdepan dengan musuhnya. Namun hatinya mula terpaut dengan seorang wanita yang berkerja di sebuah cafe berdekatan syarikatnya Aira Medina- Seorang wanita yang sangat lemah lembut dan sopan. Merupakan anak kepada pasangan jutawan tetapi sangat merendah diri mempunyai tiga orang abang dan seorang adik lelaki yang sangat protective kerana dia seorang sahaja perempuan di dalam keluarga tersebut. Dia berjaya membuka sebuah cafe sendiri atas bantuan abang-abangnya. Namun hidupnya berubah 100% apabila berjumpa dengan Haufan Hazzan ---------------------------------------------------------- "Tolong la Encik kalau Encik datang sini hanya nak menganggu saya tolong la pergi saya tiada masa nak layan Encik"- Aira Medina "Aku datang sini sebab aku nak curi hati kau" - Haufan Hazzan ---------------------------------------------------------- "Aku akan lindungi kau cause you're my Stella" - Haufan Hazzan "Abang jangan tinggalkan aira" - Aira Medina ************************************* Credit beautiful cover by @reenmedina START: 24 MARCH 2020 END : 22 JUNE 2020 🌼Penulisan ini 90% daripada idea saya lagi 10% daripada kawan-kawan saya hihi 🌼 Masih baharu lagi dalam bidang penulisan diharap segala kesilapan boleh ditegur agar saya dapat perbaiki ⚠️Don't Plagiat okay!
𝕷𝖔𝖛𝖊 𝕱𝖗𝖔𝖒 𝕴𝖙𝖆𝖑𝖞 by LunaBoudiccea
LunaBoudiccea
  • WpView
    Reads 89,120
  • WpVote
    Votes 2,908
  • WpPart
    Parts 20
Selepas membuat keputusan untuk memutuskan tali pertunangan dengan pilihan hati,kerana dikhianati kawan yang amat dipercayai,Luna telah membawa diri ke bumi Itali,untuk melupakan segala-galanya dan ingin memulai hidup baru disana. 'I never know,the guy i really trust,boleh mengkhianati saya dalam diam'.-Luna- 'Baby,I'm really sorry,this is not like you thinking,I can explain'- Gabriel- 'Puas hati aku,dapat balas semua seperti yang aku rancang,kau rampas semuanya dari aku,termasuklah lelaki yang aku minat.I really hate you,Luna'- Irene- Dia, Digeruni diseluruh dunia,dia akan Membunuh sesiapa saja yang berani ingkar dan menentangnya.Mengenali si gadis yang amat comel tingkahnya dan selalu menganggunya membuatkan si ketua mafia ingin memilikinya walaupun dengan cara kasar. 'No matter how you run away from me, I will still be able to find you,I will protect you from the people who dare to hurt you,Because you are my Luna.No one can touch you'.-Daniel D'angelo.
2. THE MYSTERIOUS GIRL [C] by Athrshaa
Athrshaa
  • WpView
    Reads 371,222
  • WpVote
    Votes 23,024
  • WpPart
    Parts 49
Diomand Highschool dikuasai oleh empat orang jejaka yang terkenal sebagai TCB a.k.a The Cruel Boy yang bersifat nakal dan dingin tapi tidak lupa juga dengan wajah yang sangat tampan. Kehadiran TFG a.k.a The Fire Girl yang penuh misteri ke sekolah tu membuatkan TCB terasa mahu mencari siapa TFG sebenarnya. "Siapa diorang sebenarnya eh?" "Adik janji akan buktikan yang adik tak bersalah" "Cukup!!" "Puas lah kau kan? Puas!!" Mampukan kehidupan mereka akan jadi seperti dahulu semula? Mampukah derita yang ditanggung selama ni akan terubat? Semuanya akan terungkap dalam THE MYSTERIOUS GIRL. ⚠️ Mempunyai kata kata kasar. ⚠️ Mempunyai typo ⚠️100% idea author ⚠️ Dilarang untuk copy. ⚠️ Matured content ⚠️15+ ⚠️ Mempunyai keganasan START :24 SEPTEMBER 2021 END. :8 OCTOBER 2021 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐫𝐚𝐧𝐤. ___><___ 𝚗𝚘. 1 𝚒𝚗 𝚐𝚊𝚍𝚒𝚜 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 (27/9/2021) ___><___ 𝚗𝚘 .1 𝚒𝚗 𝚖𝚢𝚜𝚝𝚎𝚛𝚒 (27/9/2021 ___><___ 𝙽𝚘.1 𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 (27/9/2021) ___><___ 𝚗𝚘.1 𝚒𝚗 𝙷𝚒𝚐𝚑𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 (27/9/2021) ___><___ 𝚗𝚘.1 𝚒𝚗 𝚃𝚎𝚗𝚐𝚔𝚞 (27/9/2021) ___><___ 𝚗𝚘.3 𝚒𝚗 𝚝𝚞𝚗𝚔𝚞 (27/9/2021) ___><___ 𝚗𝚘.4 𝚒𝚗 𝚁𝚊𝚓𝚊 (27/9/2021) ___><___ 𝙽𝚘.5 𝚒𝚗 𝚜𝚎𝚔𝚜𝚊 (27/9/2021) ___><___ 𝙽𝚘.5 𝚒𝚗 𝙸𝚌𝚎𝚙𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜𝚜 (27/9/2021)
The Black's Rules [COMPLETED]  by wfyhotaes-
wfyhotaes-
  • WpView
    Reads 495,194
  • WpVote
    Votes 20,571
  • WpPart
    Parts 66
⚠️ Jangan baca kalau tak suka :) ❝ Black Rose Dah Kembali ! S line , Lawa , Cantik , Comel ❞ Jangan pandang sebelah mata , Black Rose , terdiri daripada 5 Gadis Cantik berpangkat Tengku yang dahulunya Pengawas paling kejam di Empire Highschool . Merupakan School Ruler terkejam dan evil , namun siapa sangka sebalik perwatakan kejam ,tersembunyi 1001 rahsia , mereka dihantar ke England bagi mendapatkan latihan selama 2 tahun , semasa ketidakadaan mereka , muncul The Black , kumpulan yang dianggotai 5 lelaki kacak , apabila dua kumpulan itu berjumpa , mesti huru hara jadinya , kedua kedua kumpulan tersebut merebut gelaran Best Empire Prefect Organzation ( EPO ) Story By : @wfyhotaes- Start : 18/2/18 16:59 PM End : 24 /12/2019 15:52 PM Cover by : @hananisy Highest Rank : #1 in TeenFiction
THE ITALIAN MAFIA'S AMORE (UNPUBLISHED) by mecx-zack
mecx-zack
  • WpView
    Reads 3,906,279
  • WpVote
    Votes 213,422
  • WpPart
    Parts 99
BOOK 3 -•-•-•- [ C O M P L E T E D ] "You're mine. For you, I would do anything either soft or wicked way." bisiknya dengan suara serak basah. "Let me go!" ujar gadis itu tegas dengan suara yang sedikit berbisik. Carła Liliana Pia, She's shy. Innocent.Kind-hearted but don't you know that she's also can break your legs? Yes, she is. Semuanya berubah apabila dia menjejak kaki di Itali untuk menyambung pelajarannya tetapi sebaliknya yang berlaku apabila dia berjumpa dengan si 'DIA' Sikap pemalunya, telatah keanak-anakannya tetapi disebalik tingkah mencuit hati itu, dia dibekalkan dengan seni mempertahankan diri yang diajar sedari kecil lagi. Dan, itu membuatkan 'DIA' tertarik dengan gadis pemalu itu. "I get what I wants, amore. Don't ever try to escape. There's nothing I can't do." senyuman sinis terlakar dibibir. 'DIA' DIA dikenali diseluruh pelusuk. Ditakuti. Digeruni dan dihormati oleh mereka. Tiada sesiapa yang cuba untuk mendekatinya. Ruthless. Killer. Monster. Itu gelaran untuknya. Dia menghilang buat sekian lamanya, dan kini dia kembali. Kemunculannya membuatkan kumpulan Mafia yang lain sedikit tergugat kedudukan mereka, dia muncul untuk membalas dendam terhadap 'mereka' yang meragut 'kebahagiannya'. Mereka berdua bertemu tanpa dirancang. Antara dua personaliti dan agama yang berbeza. Tanpa disedari, gadis yang kini berada di dalam genggamannya adalah 'mereka' yang dicarinya selama ini. Muncul pula Carla Luna Mia, kakak kepada Carla Liliana Pia yang cuba untuk menyelamatkan adiknya tetapi risiko yang ditanggung teramat tinggi. Mungkin dia berjaya tetapi - dengan menggadaikan nyawanya. ◐◐◐ Sometimes, the devil doesn't come to you with horn and red face. When they knocks, you can't help but let them in. ________________________________ CRIME | ACTION | MYSTERY | ROMANCE START; 7/12/2017 END ; 12/5/2020 UNPUBLISHED : 3/2/2021
Tengku Qaiser Mikael ( IN EDITING ) by nanos5
nanos5
  • WpView
    Reads 1,058,855
  • WpVote
    Votes 39,467
  • WpPart
    Parts 46
Also known as Bidadari Mr Mafia Tengku Qaiser Mikael Sebaris nama tu buatkan aku gila. Gila dengan cara nya, gila dengan sikapnya yang berubah ubah. Sekejap romantik sekejap beku sekejap garang tapi tak bermaksud semuanya negatif. Ada juga positif tentang nya lagi lagi matanya yang berwarna biru pekat serta wajah kacaknya dan digabung dengan rambut berwarna perangnya. Aura dia.. Kalau dikira kembali, memang dia lebih kacak daripada Tengku Darmian tapi iya lah, kalau kacak tapi dikata tiada pernah berteman wanita mesti lah tidak normal bukan? ** "Awak gay?" - Nur Qaira Sofea "Aku masih bernafsu kepada kaum hawa, Qaira. Kalau kau nak tengok, sekarang juga aku boleh cium kau." - Tengku Qaiser Mikael "Entah entah awak tipu je kan? Sengaja nak tutup yang awak gay." "I'm not a gayboy, Mrs Qaiser. Aku tak suka bergaul dengan perempuan sebab kebanyakkannya hanya mahukan aku sebab rupa paras dengan kekayaan. Cuba kalau aku tak hensem macam ni, mereka tak nak kan? Kalau kau? Kau nak?" "Sejak bila pula awak hensem? Saya tak nampak pun dan ya, saya tak berminat dengan lelaki bermata biru macam awak." " Kau fikir aku tak rasa degup jantung kau bila kita rapat macam ni? Nice beat, dear. Fast and yet, still saying that you're not interested on me." Argh! Lelaki ini memang suka buat aku jadi gila tapi gila gila juga lama lama jadi cinta! Oh come on, siapa sahaja yang tak jatuh cinta dengan sikap lelaki ini? Mencabar kesabaran tapi dalam masa yang sama jenis romantik. Cintakah aku padanya? "Kenapa you masih pertahankan dia, Qaira? Apa yang ada pada dia dan pada I tiada? If disebabkan I kaki perempuan, you tolak I.. I think you should know yang Qaiser ni sama setan macam I. Cuba you tanya dia, dah berapa ramai perempuan yang dia tebuk?" - Tengku Aisar Darmian Masihkah ada sinar? Atau Sampai disini sahaja perjalanan mereka? "Abang betul betul cintakan sayang. Abang tak akan buat semua tu."
BIDADARI MAFIA (Malay Ff) | COMPLETED✔ by _shashaqis_
_shashaqis_
  • WpView
    Reads 501,370
  • WpVote
    Votes 24,890
  • WpPart
    Parts 32
Megat Rayyan seorang yang dingin dengan sesiapa saja kecuali bidadarinya Nur qissha Ariana hanya gadis ini saja yang mampu buat hatinya cair. Ayah sha berhutang dengan megat tiada cara untuk bayar dia serah sha kepada rayyan yang terlalu obses. 'BAYANGANMU MEMBUAT KU GILA BAYANGMU' But the Way follow my IG @qisshaaa
❦︎𝐂𝐢𝐧𝐭𝐚 𝐇𝐚𝐭𝐢 𝐌𝐫.𝐑𝐚𝐲𝐝𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐟𝐢𝐪𝐢❦︎ [✔︎] by teddysss
teddysss
  • WpView
    Reads 3,790,074
  • WpVote
    Votes 99,339
  • WpPart
    Parts 83
Streeeetttttt...... bamm!!!! "Ya Allah benda apa la pula hentam kereta aku ni?" ~𝐒𝐀𝐅𝐈𝐘𝐀𝐇 Tok tok tok..cermin tingkap Myvi milik gadis tersebut diketuk dengan penuh kemarahan. "Alamak aku nak buat apa ni dia main ketuk-ketuk la pula ke aku kena buat-buat pengsan?" ~𝐒𝐀𝐅𝐈𝐘𝐀𝐇 "Kau keluar sekarang sebelum aku pecahkan cermin kereta kau yang buruk ni!!" ~𝐑𝐀𝐘𝐃𝐄𝐍 "Ermm assalamualaikum encik ada apa ya ketuk cermin kereta saya? Encik yang langgar kereta saya lepastu encik nak marah-marah pula.. where's your manners encik?" ~𝐒𝐀𝐅𝐈𝐘𝐀𝐇 "Kau tanya aku mana manners aku and kau kata aku yang langgar kereta buruk kau ni?! Sekarang siapa yang berhenti masa lampu isyarat warna hijau? Gila ke apa kau ni lampu hijau kau berhenti then lampu merah kau jalan..dari tadi aku perhati je cara kau drive! Nasib baik kereta aku je belakang kau! Buatnya ada kereta lain tadi tak ke accident semua! Gila!" ~𝐑𝐀𝐘𝐃𝐄𝐍 𝐑𝐀𝐘𝐃𝐄𝐍 𝐑𝐀𝐅𝐈𝐐𝐈 𝐙𝐀𝐂𝐇𝐀𝐑𝐘... Seorang ketua mafia dan CEO RR Holding yang sangat berpengaruh dan terkenal dengan sikap panas baran dan kekejamannya itu. 𝐍𝐔𝐑𝐔𝐋 𝐒𝐀𝐅𝐈𝐘𝐀𝐇 𝐃𝐄𝐋𝐀𝐈𝐋𝐀... Seorang pemilik tadika dengan perwatakan yang comel, lemah lembut, cantik dan periang orangnya. Mampukah seorang mafia yang kejam dan seorang pemilik tadika yang periang menjalani kehidupan bahagia seperti pasangan yang lain jika munculnya musuh Rayden Rafiqi serta orang ketiga dalam rumahtangga mereka? "𝐖𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐢𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫"
MISS BRUTAL ENCIK MAFIA || EDIT by FatinMairah
FatinMairah
  • WpView
    Reads 372,999
  • WpVote
    Votes 1,206
  • WpPart
    Parts 3
Mafia? Gadis belasan tahun? Gadis liar? Selalu menimbulkan masalah "Campak la aku dekat mana pun kau nak. Aku boleh hidup la..." dengan bangganya dia berkata - Ariana Dahlia "Sekali jer aku kata you're mine. Sampai mati kau aku punya!" sinis saja dia berkata - Syed Ryan Asyraf After I destory your body. I'm going to hold you in my arms and ...tell you why I Need You. #firststory AMARAN!!!? Story saya. Ikut style saya. Korang xsuke? Boleh go..dipersilakan keluar dari sini. Idea kejap ade kejap xde. So kalau ade idea saya update. Xde idea senyap-ii sudah. Awak tak suke typo? Jangan bukak story ni. Saya tak suke haters Menggunakan bahasa dan ejaan yg sering digunakan. So jangan pandai-ii nak tegur Awak mencarut,kutuk story ni or what? Ehh jangan la...takut nanti saya terikut same pastu terbuat dekat awak pula. Hehe Bagi thu awal-ii ni english saya tersangat la broken. So kalau ade kesalahan dan sebagainye tegurlaa. Sebab saya pun manusia biasa yang banyak melakukan kesalahan.