Buku to be continue
2 stories
My Hero,Mr.Headperfect by Queen_rnq
Queen_rnq
  • WpView
    Reads 612
  • WpVote
    Votes 83
  • WpPart
    Parts 9
Adam Arsyad メ Aqilah Ariana 'aduh tiang mana pulak aku langgar ni.' kataku dalam hati. "Maaf saya tak sengaja terlanggar awak." "Woi tak nampak ada orang tgh jalan ke.kau ingat jalan ni datuk kau punya." muka dia memang tengah marah aku sekarang ni. "Saya dah minta maafkan yang awak nak marah-marah ni kenapa pula? Awak tu tinggi sangat mana saya nak nampak." Bebelku kepada dia. "Kau tu yang pendek mana nak nampaknya." Sambil senyum sinis. °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° "I love you, Aqilah Ariana." "AKU BENCI KAU .AKU TAK NAK TENGOK MUKA KAU LAGI. KAU KELUAR DARI RUMAH NIH." "HAHAHAHAHA tidak lama lagi Qila. Kau akan jadi milik aku" ......... No copy paste yer. Idea saya campur jugak dengan buku ketua pengawas yg lain.. Dapatkah mereka atasi semua dugaan nih?dapatkah mereka bersama lagi? bagaimana kesudahannya nanti? Nak tau lebih.....bacalah
Aku Tunggu Kau, Bongok! by CikBlueberi
CikBlueberi
  • WpView
    Reads 105,361
  • WpVote
    Votes 8,974
  • WpPart
    Parts 29
"AKU TAU suara aku ni sexy. Sebab tu kau suruh aku senyap. Kau takut cair, kan?" - Hazree Okey, aku tak tau nak terangkan macam mana, tapi aku betul-betul tak suka dia! Dasar mamat perasan! Segalanya bermula bila aku pergi beli burger kat gerai dia. Tambah pulak dengan mulut adik perempuan aku yang celupar tu, arghhh! Benci? Definitely yes! Selalu sangat bergaduh. Tapi.... Dia jugaklah manusia yang faham masalah aku. Banyak benda yang jadi,.. dan mengubah kehidupan aku 180 darjah. Kerana aku yang tak dapat menerima takdir, dia yang terluka. WARNING! SLOOOWWWW UPDATE ;) A VERY BEAUTIFUL COVER BY: @DarkTurner_