Best story ever
5 stories
Ayra Emalyn by uzmahd
uzmahd
  • WpView
    Reads 111
  • WpVote
    Votes 0
  • WpPart
    Parts 6
AYRA EMALYN "KAU JANGAN SEBUT NAMA TU!! DIE DAH TAKDE!! DAN KAU TAK LAYAK NAK CKP PASAL SHAH!!" -Ayra Emalyn "KAU YANG EGO ! PENTINGKAN DIRI ! LANGSUNG TAK KESAH PASAL DIRI KAU ,NI KE AYRA EMALYN YANG AKU KNL?!! " -Farhan Anaqi "KALAU BOLEH AKU NAK HIDUP KAU HANCUR SEHANCUR YANG BOLEH! KEBAHAGIAN KAU DAN BENDA YANG KAU MILIKI!!" ------ Ayra seorang yang baik hati ,periang and ceria berubah kepada seorang yang ego, sellfish dan sifatnya yang dingin kat semua orang akibat tragedi yang pernah menimpanya ,Berumur 17 tahun dan masih bersekolah .Banyak pekara yang menimpa perempuan ini dengan bertubi - tubi dendam, cemburu ,kehilangan dan dengki . Inilah kisah nya yang harus dia lalui
The Silent Killer by NurIzzahHani
NurIzzahHani
  • WpView
    Reads 3,637,646
  • WpVote
    Votes 165,709
  • WpPart
    Parts 64
Ini tak kelakar! ego seorang Nur Hani Syuhada tercalar kerana hadirnya manusia bernama Ahmad Irfan! Hani benci Irfan! tapi... dalam masa yang sama dia mengajar Hani erti hidup. mungkinkah dia? tak, yang penting cari Dia sebelum dia!
EGO by irangel_
irangel_
  • WpView
    Reads 238,326
  • WpVote
    Votes 9,934
  • WpPart
    Parts 56
Lima orang pemimpin sekolah perempuan yang ditemukan dengan lima orang pemimpin sekolah lelaki yang ditukarkan dari Royal HighSchool ke Vircon HighSchool.Perkara ini menjadi malapetaka bagi leader Queenz yang digelar anti-lelaki. malah keadaan menjadi semakin keruh apabila El mula menerima kehadiran Knights. "pelacur,kau boleh keluar dari rumah ni!" dikhianati,dicaci,dihina dan lebih teruk diburu oleh Squad Black . " terima kasih dan ingat,aku takkan sesekali anggap korang sebagai kawan." kehilangan segala-galanya hanya dalam satu detik . "aku tak sanggup nak biarkan beratus nyawa tergadai untuk hanya menyelamatkan satu nyawa ." i'm ego but i'm not sorry .
Hidden Secret [C] by amethyana
amethyana
  • WpView
    Reads 220,685
  • WpVote
    Votes 12,215
  • WpPart
    Parts 83
Rahsia? Semua orang mempunyai rahsia yang tersendiri. Termasuklah mereka. Setiap yang berlaku dalam hidup mereka mempunyai kisah silam dan rahsia yang disorokkan. Terlalu banyak rahsia yang harus mereka simpan. Tapi, sampai bilakah rahsia itu boleh bertahan? Mereka pun tidak dapat ketahui. Ariana Evelyn dan Alicia Evelyn. Kembar seiras yang cantik bak namanya. Tapi, rahsia mereka tidak semuanya manis. Kerana satu rahsia, mereka berubah kepada kembar yang dingin. "Is this you, Ariana?" - Irshad Haziq "Shuhhh..." - Ariana Evelyn Mampukah rakan-rakan mereka menerima hakikat yang mereka mempunyai kisah hidup yang gelap? Mungkin pertingkahan antara sahabat akan berlaku. Mampukah mereka hadapi? Wujud lagikah kepercayaan dalam diri mereka? Fitnah mungkin tersebar. 'Everyone has a different life journey.' An amazing cover by; @qeylalala Achievement(s) : #4 in TeenFiction - 10/6/2020 WARNING : Childishly written. Too many filters before you get to the actual plot. Unnecessary dramas and dialogues. High chance for you to cringe with the plot. Read at your own risk ⚠️ Start: 11/1/2019 End: 31/5/2020
Problem Girls ✔ by suewisyakhaily
suewisyakhaily
  • WpView
    Reads 525,902
  • WpVote
    Votes 24,303
  • WpPart
    Parts 49
*my first novel,so it kind of noob sikit. ©2017 Kumpulan badgirls atau lebih dikenali sebagai Problem Girls.Kumpulan paling nakal dan selalu membuat masalah di Star Highschool.Tapi mereka sangat terkenal.Dan sangat cantik.Satu asia kenal mereka. Sampailah ada pelajar pertukaran dari Highschool Diamond dikenali sebagai Smart Guys.Juga terkenal dan sangat berdisiplin.Ramai peminat perempuan. Apabila Problem Girls perlu dikahwinkan dengan Smart Guys.Apa akan berlaku? Adakah perkahwinan mereka akan kekal? Adakah orang ketiga yang akan memusnahkan rumah tangga mereka? Kahwin paksa? Kahwin muda? Badgirls dan Prefects? Hotstuff dan hotstuff.Marilah kita baca.? "Korang ni apahal?Apasal redah masuk wad kitorang?Apasal nak jumpa kitorang?Tak kan baru sehari tak jumpa dah rindu?" "Sewel ke?Memang tak lah kitorang nak rindu korang." "Ikut aku jumpa pengetua sekarang!Biar dia jumpa cucu dia yang kurang ajar tak tahu malu tampar anak orang!" "Kau tak tahu apa2,diam!Tak payah sebuk nak jadi hero!kalau nak marah2 kami tanpa usul periksa,baik tak payah jadi pengawas!" Ranking #1 in kahwin muda #9 in highschool